ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
9 راز گوگل برای بهبود کسب و کار که باید بدانید

9 راز گوگل برای بهبود کسب و کار که باید بدانید

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(7 رای)
فهرست مطالب

اگر میخواهید مشتریان بالقوه کسب و کار خود را بصورت آنلاین پیدا کنید، صعود به بالای رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار مهم است. بطور خاص داشتن یک حضور قوی در گوگل بسیار مهم است. چرا گوگل؟ این شرکت فن آوری چندملیتی، بازار موتورهای جستجو را در گوشه و کنار دنیا غبظه کرده و تا مارس 2022 سهم بازار خیره کننده 92 درصدی را در اختیار دارد. نزدیکترین رقیب گوگل بینگ با 3 درصد سهم بازار است. اکثر مردم وقتی قصد دارند چیزی را در اینترنت جستجو کنند چه میگویند؟ آنها می گویند «من آنرا در گوگل جستجو میکنم». نیازی به گفتن نیست که مخاطبان شما در حال جستجو در گوگل هستند و شما باید آنها را در جایی که هستند پیدا کنید. این راهنما اسرار برتر گوگل را پوشش میدهد که به کسب و کار شما کمک میکند رتبه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید.

اینفوگرافیک راز گوگل برای بهبود سئو

1. کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید

اولین مورد در لیست اسرار گوگل ما شامل یافتن کلمات کلیدی مناسب است. کلمه کلیدی عبارت یا عبارتی است که افراد در موتور جستجو تایپ می کنند تا به آنها کمک کند محصول یا خدماتی را پیدا کنند. یک کلمه کلیدی طولانی که حاوی چندین کلمه است، اغلب نتایج بهتری نسبت به یک عبارت یک یا دو کلمه ای به همراه دارد، زیرا هدف کاربر را دقیق تر مشخص میکند. بعنوان مثال عبارتی مانند «نماینده بیمه خودرو در نزدیکی لس آنجلس» به دلیل ویژگیهای خاص خود، به احتمال زیاد در رتبه بندی گوگل بالاتر از «بیمه خودرو» قرار میگیرد.

نکته حرفه ای: از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند KeywordsFX برای کمک به شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت خود استفاده کنید!

2. محتوای تازه منتشر کنید

گوگل محتویات مرتبط را دوست دارد، زیرا به احتمال زیاد برای نیت کاربر که برای سئو اهمیت زیادی دارد، جذاب است. مردم جدیدترین اطلاعات را به اطلاعاتی که چندین سال قدمت دارند و دیگر مرتبط نیستند ترجیح میدهند. شما می توانید با ایجاد محتوای همیشه سبز که هرگز قدیمی نمیشود به این هدف برسید. مثالها شامل پاسخ به سؤالات متداول (پرسشهای متداول)، چک لیست ها، راهنماهای نهایی و مطالعات موردی است.

راز سئو گوگل

3. محتوای خود را بر اساس نیت کاربر متمرکز کنید

هدف کاربر یکی از حیاتی ترین عوامل برای دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو است. محتوای متمرکز بر هدف کاربر اطلاعاتی را ارائه میدهد که افراد هنگام انجام جستجوهای آنلاین خود میخواهند. گوگل از این صفحات حمایت میکند زیرا مردم در جستجوگر از صفحه ای به صفحه دیگر باز میچرخند تا زمانی که آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. با در نظر گرفتن علایق کاربران میتوانید محتوای مرتبط ایجاد کنید. در مورد موضوعاتی بنویسید که برای جستجوگران شما مهم است. به سؤالاتی فکر کنید که کاربران به احتمال زیاد هنگام بازدید از Google پاسخ آنها را میخواهند.

4. URL های خود را بهینه کنید

مورد بعدی در این لیست از اسرار گوگل، بهینه سازی URL های شما است. URL مکان یک صفحه را در شبکه اینترنت مشخص میکند. بهینه سازی URL های شما یک تاکتیک مؤثر و ساده در سئو است که به شما کمک میکند تا به رتبه های بالاتر گوگل برسید. کلید موفقیت ایجاد یک URL متشکل از یک عبارت کلیدی هدفمند است و نه چیز دیگری. ادغام کلمه کلیدی هدف صفحه خود در URL به موتورهای جستجو مانند Google نشان میدهد که صفحه شما با جستجوها مرتبط است.

5. کلمه کلیدی خود را در سراسر صفحه خود درج کنید

همانطور که قبلا به اشتراک گذاشتیم، کلمات کلیدی برای استراتژی سئوی شما حیاتی هستند. اگر میخواهید بیشترین استفاده را از کلمات کلیدی خود ببرید، آنها را در سراسر صفحه خود درج کنید. شما باید کلمات کلیدی اصلی را حداقل یک بار در پاراگراف اولیه قرار دهید. زیرا این استراتژی سیگنال قوی در مورد محتوای صفحه به گوگل ارسال میکند. همچنین باید از کلمات کلیدی در عنوان و عناوین فرعی استفاده کنید. صفحه را با گنجاندن کلمات کلیدی در 100-150 کلمه آخر به پایان برسانید، که محتوا را برای گوگل تقویت میکند.

6. بهبود زمان بارگذاری وب سایت

یک وب سایت کند برای سئوی شما مضر است. اگر وب سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، مردم وب سایت شما را به خاطر سرعت سایتهای رقیب ترک میکنند. از ابزاری مانند Google PageSpeed ​​Insights برای مشاهده زمان بارگذاری فعلی وب سایت خود استفاده کنید. این ابزار نکات لازم برای بهبود سرعت صفحه را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید به بارگذاری سریعتر وب سایت خود کمک کنید.

نکته حرفه ای: از SERP Racer استفاده کنید تا در نتایج جستجو، سرعت سایت خود را با رقیبانتان مقایسه کنید.

7. بر روی لینک بیلدینگ تمرکز کنید

آیا روی پیوندی در مقاله ای کلیک کرده اید که شما را به صفحه ای در سایت دیگری می برد؟ این نمونه ای از بک لینک است و یک فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. کسب بک لینک برای سایت شما نشان دهنده اعتبار و اقتدار است. بخصوص زمانی که یک وب سایت معتبر لینک را ارائه میدهد. با تماس با سایت های معتبر در صنعت خود و درخواست برای قرار دادن لینک، رویکردی فعال برای دریافت بک لینک های بیشتر داشته باشید. روش های دیگر عبارتند از:

  • پیشنهاد جایگزینی لینک های شکسته با لینکهای شما
  • ایجاد نظرات مفید در سایت های دیگر
  • درخواست برای نوشتن پست های وبلاگ مهمان در ازای بک لینک

یکی دیگر از استراتژیهای مفید لینک، شامل لینکهای داخلی به صفحات دیگر در سایت شما است. اینکار بازدیدکنندگان را در سایت شما نگه میدارد و آنها را قادر میسازد تا چیزهای بیشتری را که ارائه میدهید ببینند.

بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل

8. یک نقشه سایت ایجاد کنید

نقشه سایت XML شامل تمام صفحات سایت شما و مکان آنها است. این نقشه یافتن صفحات شما و فهرست بندی صحیح آنها را برای گوگل آسان تر میکند. یک نقشه سایت دقیق و منظم به خزنده های وب روباتیک گوگل اجازه میدهد تا محتوا را بصورت خودکار فهرست کنند. اگر از یک سیستم مدیریت محتوای وب سایت مانند وردپرس استفاده میکنید، می توانید یک افزونه SEO با قابلیت ایجاد نقشه سایت نصب کنید.

9. لینک های شکسته را اصلاح یا حذف کنید

آخرین مورد در این لیست از اسرار گوگل، حذف لینک های شکسته است. اگر سایت شما حاوی لینک هایی باشد که منجر به «خطای 404» میشود، بر رتبه موتور جستجوی شما تأثیر منفی میگذارد. لینکهای شکسته، کاربران را از تعامل با محتوای شما منصرف و از خزیدن موتورهای جستجو در صفحات وب سایت شما جلوگیری میکنند. می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای کمک به شناسایی خطاهای لینک شکسته استفاده کنید.

آیا به دنبال بهبود رتبه کسب و کار خود در گوگل هستید؟ در uNext، ما استراتژیهای سئوی مبتنی بر نتایج را ایجاد میکنیم تا به مشتریان خود در دستیابی به اهداف بازاریابی و درآمد خود کمک کنیم. تیم متخصص ما می داند که چگونه کمپین های سئو را ایجاد کند که باعث رشد کسب و کار شما شود.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha