ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ تبلیغات و توزیع محتوا از طریق انواع کانال های دیجیتال است. بازاریابی دیجیتال شامل کانال های آنلاین مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشن ها، وب سایت ها و هر کانال دیجیتال جدیدی است که ممکن است با امکان تبلیغات ایجاد شود.
more info button اطلاعات بیشتر...
digital marketing
eye glasses usb disk note note papers
rotating big circle

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال شامل کانال های آنلاین مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشن ها، وب سایت ها و هر کانال دیجیتال جدیدی است که ممکن است با امکان تبلیغات ایجاد شود. همچنین شامل کانال های آفلاین است که شامل رسانه های دیجیتال نیز میشود. رشد رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال، بازاریابی دیجیتال را به قوی ترین شکل بازاریابی تبدیل کرده است. حتی کانال های سنتی نیز در حال تغییر هستند تا رسانه های دیجیتال بیشتری را در خود جای دهند و این بر اهمیت آن در استراتژی بازاریابی مدرن تاکید دارد.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

  1. دسترسی و دیده شدن آنلاین جهانی
  2. هدف گذاری موثر
  3. افزایش نتایج با تاکتیک های بازاریابی آفلاین
  4. هزینه
  5. تنوع در استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  6. انواع محتوای چندگانه
  7. افزایش تعامل
  8. و ...

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...

advantages of marketing

به راحتی

با ما در تماس باشید...

ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
آدرس: تهران - جردن - بلوار نلسون ماندلا - نبش کوچه سپیدار - پلاک 59 - واحد 10

برای مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ

فرم زیر را پر نمایید:

چگونه در رسانه های اجتماعی بهتر دیده شویم؟

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند و توسط افرادی از هر طبقه اجتماعی استفاده میشوند. اما آیا پستهای اجتماعی شما برای همه قابل دسترسی است؟ دسترسی، در واقع در مورد مردم است. مردم به روش های بسیار متفاوتی به محتوا و خدمات دسترسی دارند؛ زیرا افراد بسیار متفاوت هستند. برخی برای استفاده از رسانه های اجتماعی به فناوری کمکی تکیه می کنند، که دقیقا همان چیزی است که دسترسی به رسانه های اجتماعی برای آن در نظر گرفته شده است. این شامل افراد نابینا یا کم بینا، ناشنوا یا کم شنوا، افراد مبتلا به نارساخوانی یا ناتوانی های یادگیری شناختی، یا افراد واگرای عصبی میشود.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...

hanging man

بازاریابی قیفی

ما از بازاریابی انتهای قیف استفاده میکنیم تا افرادی را که تقریباً آماده خرید هستند را به مشتریان واقعی تبدیل کنیم. این جادو نیست، بلکه بازاریابی است. اگرچه گاهی اوقات ممکن است شبیه جادو باشد. ما رفتار مشتری را با یک قیف بازاریابی تجسم میکنیم. مسیری که شخصی برای خرید طی میکند همیشه به این سادگی نیست اما به طور کلی میتوانیم اقدامات او را به سه بخش دسته بندی کنیم: بالای قیف، وسط قیف و پایین قیف

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...

funnet marketing

متاورس چیست و چه معنایی برای بازاریابی دارد؟

به احتمال زیاد، شما امیدوار بودید که یک تعریف واضح و ساده از این اصطلاح پیدا کنید. متأسفانه، چنین تعریفی وجود ندارد و این عمدتاً به این دلیل است که به نظر میرسد هیچکس نمیتواند در مورد اینکه دقیقاً متاورس چیست، توافق کند. هر کس تصوری از آنچه اصطلاح متاورس به آن مربوط میشود، دارد. این چیزی دیجیتالی است که با اینترنت مرتبط است و آینده نگرانه به نظر میرسد. هر چند به راحتی قابل تعریف نیست. به نظر میرسد هر کسی تعریف متفاوتی دارد. به همین دلیل، بهترین راه برای تعریف متاورس، نگاه کردن به آن از طریق چند عدسی است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...

metaverse