بازاریابی دیجیتال شامل کانال های آنلاین مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشن ها، وب سایت ها و هر کانال دیجیتال جدیدی است که ممکن است با امکان تبلیغات ایجاد شود. همچنین شامل کانال های آفلاین است که شامل رسانه های دیجیتال نیز میشود. رشد رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال، بازاریابی دیجیتال را به قوی ترین شکل بازاریابی تبدیل کرده است. حتی کانال های سنتی نیز در حال تغییر هستند تا رسانه های دیجیتال بیشتری را در خود جای دهند و این بر اهمیت آن در استراتژی بازاریابی مدرن تاکید دارد.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...
به راحتی
برای مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ
ما از بازاریابی انتهای قیف استفاده میکنیم تا افرادی را که تقریباً آماده خرید هستند را به مشتریان واقعی تبدیل کنیم. این جادو نیست، بلکه بازاریابی است. اگرچه گاهی اوقات ممکن است شبیه جادو باشد. ما رفتار مشتری را با یک قیف بازاریابی تجسم میکنیم. مسیری که شخصی برای خرید طی میکند همیشه به این سادگی نیست اما به طور کلی میتوانیم اقدامات او را به سه بخش دسته بندی کنیم: بالای قیف، وسط قیف و پایین قیف
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...
به احتمال زیاد، شما امیدوار بودید که یک تعریف واضح و ساده از این اصطلاح پیدا کنید. متأسفانه، چنین تعریفی وجود ندارد و این عمدتاً به این دلیل است که به نظر میرسد هیچکس نمیتواند در مورد اینکه دقیقاً متاورس چیست، توافق کند. هر کس تصوری از آنچه اصطلاح متاورس به آن مربوط میشود، دارد. این چیزی دیجیتالی است که با اینترنت مرتبط است و آینده نگرانه به نظر میرسد. هر چند به راحتی قابل تعریف نیست. به نظر میرسد هر کسی تعریف متفاوتی دارد. به همین دلیل، بهترین راه برای تعریف متاورس، نگاه کردن به آن از طریق چند عدسی است.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...
چگونه در رسانه های اجتماعی بهتر دیده شویم؟
رسانه های اجتماعی نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند و توسط افرادی از هر طبقه اجتماعی استفاده میشوند. اما آیا پستهای اجتماعی شما برای همه قابل دسترسی است؟ دسترسی، در واقع در مورد مردم است. مردم به روش های بسیار متفاوتی به محتوا و خدمات دسترسی دارند؛ زیرا افراد بسیار متفاوت هستند. برخی برای استفاده از رسانه های اجتماعی به فناوری کمکی تکیه می کنند، که دقیقا همان چیزی است که دسترسی به رسانه های اجتماعی برای آن در نظر گرفته شده است. این شامل افراد نابینا یا کم بینا، ناشنوا یا کم شنوا، افراد مبتلا به نارساخوانی یا ناتوانی های یادگیری شناختی، یا افراد واگرای عصبی میشود.
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید...