ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
بهترین برنامه های وابسته به سئو برای کسب درآمد اضافی

بهترین برنامه های وابسته به سئو برای کسب درآمد اضافی

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(1 رای)
فهرست مطالب

در سال 2021، صنعت سئو به 80 میلیارد دلار رسیده است که میلیون ها کارآفرین برای افزایش ترافیک سایت و فروش به صورت ارگانیک روی آن هزینه میکنند. به طور متوسط ​​​​تجارت های کوچک در ایالات متحده هر ماه 500 دلار برای خدمات سئو هزینه میکنند. فقط یک دلیل برای این مقدار هزینه بالا در کسب و کارها وجود دارد: سئو کار میکند و نتایج ملموسی به شما میدهد. بنابراین، برنامه های بازاریابی وابسته به سئو را در نظر بگیرید. این یک راه عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال با استفاده از محتوای جذاب شما است. اگر به دنبال ایجاد درآمد اضافی با استفاده از یک برنامه وابسته به سئو هستید که میتوانید آن را تبلیغ کنید، این 3 بهترین هستند.

برنامه های وابسته سئو چگونه کار میکنند؟

برنامه های وابسته به سئو اصل بازاریابی وابسته را در نظر میگیرند، یعنی تبلیغ یک سرویس یا محصول در پلتفرم شخص دیگری برای دریافت کمیسیون. این یک برداشت مدرن از یک ایده قدیمی است - گرفتن کمیسیون از فروش یک نفر. برنامه های وابسته به سئو در تحویل از بازاریابی وابسته متفاوت است. در یک برنامه بازاریابی وابسته مرسوم، بازاریاب در فروش کاهش می یابد. با بازاریابی وابسته به سئو، بازاریاب زمانی کمیسیون دریافت میکند که مخاطب هدف «اقدام مورد نظر» را انجام دهد.

منظور از «عمل مطلوب» فروش نیست. چرا؟ زیرا برخی از برنامه های وابسته CPA (هزینه به ازای هر اقدام) را ارائه میدهند. به عنوان مثال، اقدامی که مخاطب برای کسب درآمد نیازی به خرید آن از شما ندارد، زمانی است که بازدیدکننده فرمی را پر میکند. برای این کار میتوانید از پیوندهای وابسته در هر یک از محتوای وبسایت خود استفاده کنید تا افراد بتوانند روی آن پیوندها برای ایجاد «اقدامات مورد نظر» کلیک کنند.

بهترین برنامه های وابسته به سئو

مزایای استفاده از برنامه های وابسته سئو

وابسته بودن معایب کمی دارد. این یک مدل کسب و کار کم هزینه است و خیلی سریع شروع میشود. همچنین در صورت شکست لینک هایتان، پولی را از دست نمیدهید فقط درآمدی یا کمیسیونی به دست نمی آورید. البته، اگر میخواهید به یک برنامه بازاریابی وابسته بپیوندید، باید عشق خود را به محصول خود نشان دهید، در غیر این صورت، مانند یک «فروشنده باهوش» به نظر می رسید و هیچکس آن را دوست ندارد. این یک فرصت عالی برای نمایندگی و تبلیغ شرکتی است که خدمات یا محصولات مورد علاقه شما را ارائه میدهد.

همچنین روشی عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال است. در حالیکه بازاریابی وابسته یک طرح «سریع پولدار شدن» نیست، روشی مبتکرانه برای ایجاد پرداخت کمیسیون وابسته است. البته، تبلیغ محتوای شما برای ایجاد این فروش 6 رقمی مستلزم صبر و اراده است.

3 برنامه برتر وابسته به سئو برای سال 2022

روش های زیادی برای آنلاین کردن یک موضوع وجود دارد. چه یک وبلاگ نویس، بازاریاب محتوا یا متخصص سئو باشید. با بودجه زیاد یا محدود، بیایید ببینیم کدام برنامه بیشتر برای شما کاربرد دارد.

برنامه مشارکتی Semrush (BeRush): بهترین برنامه وابسته برای بلاگرها

Semrush یک پلت فرم نرم افزار مدیریت دید آنلاین به عنوان یک سرویس است. Semrush با بیش از 55 محصول، ابزار و افزونه در مدیریت دید آنلاین، از جمله ابزارهایی برای جستجو، محتوا، رسانه های اجتماعی و تحقیقات بازار، داده های بیش از 142 کشور، ادغام یکپارچه با Google و پلتفرم های مدیریت وظایف، قصد دارد یک ابزار حیاتی باشد. راه حلی برای همه شرکت هایی که در مورد حضور آنلاین جدی هستند.

BeRush که به عنوان برنامه وابسته به Semrush نیز شناخته میشود، بهترین برنامه وابسته برای وبلاگ نویسان است. این برنامه به طور گسترده با 5 میلیون کاربر در سراسر جهان استفاده میشود. دلیل اصلی موفقیت آن به دلیل برنامه وابسته شگفت انگیز است که به شما ارائه میدهد که 40٪ پورسانت تکراری از فروش دریافت کنید. اگر به دنبال وابستگان سئوی مکرر برای وبلاگ خود هستید، باید به طور قطعی Berush را امتحان کنید. پلتفرم Semrush بیش از 40 ابزار از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا تجزیه و تحلیل رقبا را ارائه میدهد.

برنامه های وابسته به سئو

مزایا

استفاده از آن برای «اولین بار» (اگر شخصی ابتدا روی پیوند وابسته شما کلیک کند و سپس از پیوند وابسته شخص دیگری برای خرید هر طرح اشتراکی از Semrush استفاده کند، به دلیل اولین استفاده کمیسیون دریافت خواهید کرد)

  • 10 سال سابقه
  • 40 درصد پورسانت
  • آنها کمیسیون ها را از طریق پی پال با حداقل 50 دلار ارسال میکنند. گزینه انتقال سیمی با حداقل 1000 دلار وجود دارد.
  • پرداخت ها هر دو هفته یکبار (10 و 25) هر ماه است.

معایب

اگر در جایی هستید که شخصی را متقاعد کرده اید که با استفاده از پیوند خود در Semrush ثبت نام کند اما اگر قبلاً روی پیوند وابسته دیگری کلیک کرده باشد، کمیسیون دریافت نمیکنید.

برنامه HOTH SEO Affiliates: بهترین برای بازاریابان محتوا

HOTH یک شرکت بازاریابی سئو و محتوا است که ابزارهای سئوی زیادی مانند بررسی رتبه، ممیزی SEO و ماشین حساب PPC ارائه میدهد. این بسته خدمات مختلفی از لینک بیلدینگ گرفته تا تبلیغات PPC ارائه میدهد که میتواند مخاطبان شما را مورد توجه قرار دهد.

مزایا

  • در محصولات HOTH تا 25٪ کمیسیون دریافت کنید (هرچه گران تر باشد، کمیسیون بیشتر است)
  • ارائه 60 روزه خدمات

کسب درآمد اضافی با برنامه های وابسته به سئو

معایب

اگرچه HOTH یک نام تجاری شناخته شده در بین بسیاری از متخصصان سئو است، اما HOTH یک پلت فرم محبوب برای محصولات یا بسته های SEO نیست.

برنامه وابسته Serpstat: مقرون به صرفه ترین برای مخاطبان شما

Serpstat یک پلت فرم SEO All-in-one است که بیش از 20 ابزار را ارائه میدهد: تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل بک لینک، ممیزی سایت و ردیاب رتبه و بسیاری دیگر. Serpstat سریعترین ابزار سئو در بازار است که داده های تجزیه و تحلیل جستجوی جامع را به بیش از 300000 کاربر ارائه میدهد. با Serpstat میتوانید بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید به انجام برسانید:

  • دریابید که چه کلمات کلیدی برای پروژه های شما بهترین کارایی را دارند.
  • تاکتیک های سئوی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • بهترین منابع بک لینک را شناسایی کنید.
  • ایده های کاملی برای موضوع بازاریابی محتوای خود پیدا کنید.
  • وب سایت خود را برای خطاهای SEO بررسی کنید.
  • ببینید چگونه وب سایت های موفق با مجریان کار میکنند.
  • ببینید چه صفحاتی بیشترین پتانسیل را دارند.
  • پیشرفت وب سایت خود را به صورت روزانه در هر منطقه دنبال کنید.
  • برای مشتریان خود گزارش های سئو ایجاد کنید.
  • روند مشاهده و کلمات کلیدی را ردیابی کنید.

اگر به دنبال یک تبلیغ جایگزین مقرون به صرفه تر برای مخاطبان خود هستید، Serpstat یک انتخاب عالی است. از 69 دلار شروع میشود، در حالیکه خدمات قابل قبولی ارائه میدهد، نسبت به سایر رقبا ارزان تر است. اما، بر خلاف رقبای خود، Serpstat ساختار کمیسیون متفاوتی را ارائه میدهد: به جای یک درصد ثابت، کمیسیون خود را بر اساس حجم افزایش میدهد. به عنوان مثال، هرچه افراد بیشتری از پیوندهای شما استفاده کنند، کمیسیون بالاتر خواهد بود. در اینجا یک آمار برای اثبات این گفته وجود دارد:

برنامه وابسته به سئو

  • 1 تا 3 پرداخت: 5% کمیسیون
  • 4-10 پرداخت: 10% کمیسیون
  • 11-20 پرداخت: 20% کمیسیون
  • 21 و بیشتر: 30% کمیسیون.

اگر قصد دارید یک ابزار سئو همه کاره مقرون به صرفه را به مخاطبان خود ارائه دهید، Serpstat محصولی برای شماست.

مزایا

  • تا 30٪ کمیسیون های مکرر
  • Serpstat ماهانه از طریق WebMoney یا PayPal پرداخت میکند و حداقل مبلغ برای برداشت 50 دلار است.
  • گزارش لحظه ای 24/7 در دسترس است.
  • شما به همه بنرها و موارد تبلیغاتی برای تبلیغ پلت فرم آنها دسترسی خواهید داشت.

معایب

  • Serpstat کمیسیون ثابتی ارائه نمیدهند.
درآمد اضافی با برنامه های وابسته به سئو

جمع بندی

این برنامه ها دلایل متعددی هستند که باید بازاریابی وابسته انجام دهید: به عنوان مثال، تبلیغ محصولات یا خدماتی که استفاده میکنید، کسب درآمد از محتوای جذاب خود. به خصوص برای بازاریابان محتوا، متخصصان سئو و وبلاگ نویسان، این فرصت میتواند با تبلیغ پلتفرم های مفید برای مخاطبان، درآمد غیرفعالی ایجاد کند. البته، این یک طرح «سریع پولدار شدن» نیست که شما را یک شبه میلیونر میکند، اما روشی معقول و هوشمندانه برای جذب مخاطب با ابزارهای مفید و در عین حال درآمدزایی است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha