ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
ایجاد یک نقشه راه سئو که درآمدمان را افزایش دهد

ایجاد یک نقشه راه سئو که درآمدمان را افزایش دهد

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(4 رای)
فهرست مطالب

یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (سئو) دارای میانگین نرخ تبدیل 14.6% در مقایسه با نرخ بازاریابی سنتی 1.7% است. اما این نوع اعداد به خودی خود اتفاق نمیافتند. برای ایجاد یک استراتژی که منجر به نتایج خوب شود، به یک نقشه راه مؤثر نیاز دارید و این طرح «نقشه راه سئو» نامیده میشود. نقشه راه سئو یک برنامه استراتژیک است که از آن برای سازماندهی و منظم نگه داشتن تکنیکهای سئو استفاده میکنید. به آن مانند یک برنامه عمل فکر کنید. این جزئیات وظایف و تکنیکهایی را که پیاده سازی خواهید کرد، همراه با زمان و نحوه اجرای آنها توضیح میدهد. این یک راه عالی است تا مطمئن شوید استراتژی شما بهترین نتایج را به همراه دارد.

چگونه یک نقشه راه سئو در سال 2022 ایجاد کنیم؟

ایجاد یک برنامه عملیاتی سئو بهترین راه برای پیاده سازی و مدیریت استراتژی است که رتبه موتور جستجوی شما را افزایش دهد و ترافیک وب سایت شما را هدایت کند.

در اینجا نحوه ایجاد نقشه راه سئو در سال 2022 آمده است:

  1. اهداف تجاری خود را در نظر بگیرید.
  2. تکنیکهای سئوی خود را انتخاب کنید.
  3. در نظر بگیرید که تیم شما به چه ابزار و منابعی نیاز دارد.
  4. اعضای تیم خاصی را برای هر کار اختصاص دهید.
  5. یک جدول زمانی برای حفظ تیم خود در مسیر درست ایجاد کنید.
  6. بطور مداوم عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید.
پیشنهاد میکنیم بخوانید: طراحی صفحه لندینگ با نرخ تبدیل به مشتری بالا

1. اهداف تجاری خود را در نظر بگیرید

استراتژی سئوی شما باید به شما در دستیابی به اهداف کلی کسب و کارتان کمک کند. آیا میخواهید افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید؟ آیا میخواهید به جستجوگران محلی بیشتری کمک کنید مکان فروشگاه شما را پیدا کنند؟ با دقت در مورد آنچه میخواهید بدست آورید، فکر کنید. سپس در نظر بگیرید که چگونه استراتژی سئو به شما کمک میکند تا به آن اهداف برسید.

2. تکنیکهای سئوی خود را انتخاب کنید

اکنون که به اهداف تجاری خود فکر کرده اید، زمان آن رسیده است که تکنیکهای سئوی خود را انتخاب کنید. همانطور که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، شما میخواهید تاکتیک های سئو را انتخاب کنید که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

چندین تاکتیک سئو وجود دارد که میتوانید اجرا کنید، مانند:

  • سئوی محلی
  • پیاده سازی کلمه کلیدی
  • تولید محتوای سئو
  • لینک بیلدینگ
  • بهینه سازی جستجوی صوتی
  • بهینه سازی های سازگار با موبایل
  • بهینه سازی تجربه کاربر
  • بهبود سرعت صفحه

برای مثال، اگر میخواهید ترافیک بیشتری را به محل فروشگاه فیزیکی خود هدایت کنید، باید یک استراتژی سئوی محلی پیاده سازی کنید. یا شاید میخواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را به وبسایت خود هدایت کنید. یک استراتژی محتوای سئو میتواند فرصتهای بیشتری برای رتبه بندی در بالای نتایج جستجو ایجاد کند، زمانی که مخاطبان هدف شما به پاسخها و راه حلها نیاز دارند.

نقشه راه سئو

3. در نظر بگیرید که تیم شما به چه ابزار و منابعی نیاز دارد

گام بعدی برای نحوه ایجاد نقشه راه سئو این است که به ابزارها و منابعی برای پیاده سازی و مدیریت استراتژیهای خود نیاز داشته باشید. ابزارها و پلتفرمهای سئو برای موفقیت استراتژی شما ضروری هستند. آنها میتوانند به شما کمک کنند تا یک پایه قوی برای تنظیم استراتژی خود ایجاد کنید تا درآمد را مستقیماً از همان روش بدست آورید. فرض کنید می خواهید یک استراتژی محتوای سئو را پیاده سازی کنید. میتوانید از ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی مانند Kwfinder برای کمک به شناسایی بهترین کلمات کلیدی باارزش برای کمپین خود استفاده کنید. علاوه بر این، میتوانید از یک ایده ساز محتوا (برای الهام گرفتن) جهت محتوای بعدی خود استفاده کنید. سپس با استفاده از یک ابزار تست خوانایی رایگان بررسی کنید که آیا خواندن و درک محتوای شما برای مردم آسان است یا خیر.

4. اعضای تیم خاصی را برای هر کار اختصاص دهید

اکنون که استراتژیهای سئو را که میخواهید پیاده سازی کنید همراه با ابزارها و منابعی که نیاز دارید تعیین کرده اید، گام بعدی شما اختصاص اعضای تیم به هر استراتژی و کار است. فرض کنید میخواهید چندین تکنیک سئو مانند محتوا، سئوی محلی یا بهینه سازی فنی وب سایت را پیاده سازی کنید. در آنصورت باید مشخص کنید چه کسی این پیاده سازیها را در نقشه راه شما انجام خواهد داد. این کار کل تیم شما را منظم نگه میدارد و همه نقش خود را درک خواهند کرد. برای مثال اگر محتوای سئو ایجاد میکنید، میتوانید مشخص کنید چه کسی محتوای شما را نوشته، ویرایش و منتشر میکند. اگر بهینه سازی طراحی وب را انجام میدهید، میتوانید اعضای تیمی را که ناوبری سایت شما را بهینه میکنند و سایرین که وبسایت شما را ریسپانسیو میکنند، اختصاص دهید.

5. یک جدول زمانی برای حفظ تیم خود در مسیر درست ایجاد کنید

ایجاد یک جدول زمانی برای استراتژی نقشه راه سئو شما بسیار مهم است. این به شما و تیم تان مهلتی میدهد تا کار خود را متمرکز نگه دارید. ابتدا یک دوره زمانی را برای نقشه راه خود انتخاب کنید. بسته به استراتژیهایی که میخواهید اجرا کنید، این میتواند از یک ماه تا بیش از یک سال متغیر باشد. سپس میتوانید جدول زمانی خود را به چند مرحله تقسیم کنید. به عنوان مثال اگر محتوای سئو ایجاد میکنید، می توانید یک جدول زمانی برای انتشار 30 صفحه جدید در هر سه ماه تعیین کنید. اگر نمی توانید همه استراتژیهای خود را همزمان اجرا کنید، اولویت بندی کارهایی را در نظر بگیرید که بیشترین پتانسیل را برای کسب درآمد برای شرکت دارند و سپس کارهای کمتر فوری خود را انجام دهید.

6. به طور مداوم عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید

آخرین مرحله در ایجاد استراتژی نقشه راه سئوی خود، ایجاد یک برنامه در نقشه راه برای پیگیری عملکرد وب سایت شما است. برای موفقیت هر استراتژی سئو، باید مدام پیشرفت کنید. برای بهبود، باید بطور مداوم عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجو اندازه گیری کنید. با ردیابی نتایج سئوی خود میتوانید بهتر درک کنید که کدام تکنیکها و استراتژیها بهترین نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان آورده اند. در نتیجه میتوانید هر حوزه مشکلی را شناسایی کرده و استراتژی های خود را بهینه کنید تا مطمئن شوید که همیشه بهترین نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند. پلتفرم ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که ردیابی عملکرد سئوی شما را آسان می کند. گوگل آنالیتیکز به شما کمک میکند تا به راحتی ترافیک وب خود را همراه با داده های ارزشمند مخاطبان پیگیری کنید.

آنالیز داده های سایت و بهینه سازی آن برای جستجو

چرا به نقشه راه سئو نیاز دارید؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما به نقشه راه سئو نیاز دارید، از جمله:

  • استراتژی سئوی خود را منظم و در مسیر درست نگه دارید.
  • ایجاد یک پایه قوی برای تنظیم استراتژی خود برای موفقیت.
  • پاسخ به هر سوالی از تیم یا مدیریت شما در مورد برنامه های سئو شما.
  • تیم خود را در مورد وظایف و اهداف خود متمرکز و هماهنگ نگه دارید.
  • بهینه سازی برنامه های سئوی خود برای افزایش درآمد بطور مداوم.

نقشه راه شما اساسا طرح سئوی شماست. تمام برنامه های شما شامل استراتژیهایی که میخواهید اجرا کنید، وظایفی که برای دستیابی به اهدافتان باید انجام دهید و منابعی که برای موفقیت نیاز دارید را در خود جای داده است. بدون برنامه، شما فقط تکنیکهای تصادفی را به دیوار پرتاب میکنید تا ببینید چه چیزی میچسبد که در نهایت درآمدی برای شرکت شما ایجاد نمیکند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha