ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
سئو چیست و چگونه کار میکند؟

سئو چیست و چگونه کار میکند؟

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(4 رای)
فهرست مطالب

آیا کسب و کار اینترنتی دارید؟ چگونه میخواهید ترافیک وب سایت خود را بدون نیاز به صرف میلیون ها تومان برای تبلیغات افزایش دهید؟ موفق ترین کسب و کارهای آنلاین از سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجو برای بهبود رتبه بندی گوگل و افزایش بازدید آنلاین خود استفاده میکنند. خرید آنلاین، آسان تر و سریع تر از همیشه است. مردم به جای بازدید از یک فروشگاه سنتی، خواربار، لباس، تجهیزات ورزشی، فناوری و موارد دیگر را از وب سایت ها میخرند. پیش بینی میشود که کل فروش تجارت الکترونیک در سرتاسر جهان نسبت به سال گذشته 26.7 درصد رشد کند. تا سال 2024، ارزش فروش آنلاین به 6.4 تریلیون دلار تخمین زده میشود.

سئو ممکن است در ابتدا بسیار پیچیده به نظر برسد، اما با خواندن این مقاله میتوانید در مورد چندین دستورالعمل که باید از آنها پیروی کنید یاد بگیرید که حضور آنلاین شما را تقویت میکند و راه درستی برای کسب بازدید، سرنخ یا تبدیل بیشتر است. به عنوان یک کسب و کار بسته به فروش آنلاین، نمیتوانید سئوی خود را نادیده بگیرید.

سئو

سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو با انجام تنظیماتی در وب سایت و محتوای آنلاین خود برای رتبه بهتر در موتورهای جستجو ارتباط دارد. اولین کاری که اکثر مردم هنگام جستجوی یک محصول یا خدمات انجام میدهند، جستجوی آن در گوگل است. این بدان معناست که مهم است که سایت شما به اندازه کافی رتبه بالایی داشته باشد تا دیده شود. تحقیقات نشان داده است که اکثر مردم به صفحه اول نتایج جستجو نگاه نمیکنند.

در حالیکه می توانید سئوی خود را انجام دهید، زمان و تلاش زیادی را می طلبد. اکثر کسب و کارها یک متخصص سئو یا آژانس دیجیتال را برای کمک به آنها استخدام میکنند. ممکن است هزینه هایی در سئوی مؤثر وجود داشته باشد - مثلاً استخدام نویسنده یا خرید وبلاگ - اما به اندازه تبلیغات پولی نیست.

تفاوت بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبه بندی ارگانیک است که به الگوریتم گوگل و نحوه ظاهر طبیعی وب سایت ها برای کاربران مربوط میشود.

نقش گوگل این است که جستجوی شما را با محتوای مناسب مرتبط کند. اگر شخصی «چگونه کارهای مالیاتی ام را انجام دهم؟» را در Google تایپ کند، میخواهد درباره فرآیند تشکیل پرونده مالیاتی و سپس نحوه انجام آن اطلاعات بیشتری کسب کند. اگر وبلاگی درباره ثبت مالیات پست کرده اید، می خواهید آن را به یک کاربر Google تحویل دهید. مشکل اینجاست که وب سایت شما باید بالاتر از همه کسانی باشد که در مورد ثبت مالیات می نویسند. سئوی موثر به زمان نیاز دارد تا به آن توجه شود و این چیزی است که باید مرتباً آن را کنترل کنید.

اهمیت سئو

گاهی اوقات از مخالفانی می شنویم که می پرسند چرا به سئو نیاز است، به خصوص اگر آنها سال ها بدون سرمایه گذاری در وب سایت خود، یک تجارت موفق را اداره کرده باشند. کسب وکارهایی که قبلاً هرگز نگران سئو نبوده اند، ممکن است امروز آن را بررسی کنند. به این دلیل است که 86٪ از این جستجوها در گوگل شروع میشود. در نتیجه، الگوریتم گوگل تصمیم میگیرد چه کسی وب سایت شما را ببیند و چه کسی نبیند.

اگر موتورهای جستجو تصمیم بگیرند که سایت شما باید در صفحه 3 یا صفحه 4 رتبه بندی شود، ممکن است ضرر کنید. سئو نه تنها ترافیک و تبدیل بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه به ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان شما نیز کمک میکند. استراتژی هایی که برای سئو پیاده سازی میکنید تضمین میکنند که محتوای باکیفیت، تجربه کاربرپسند و پیوندهایی با قدرت بالا ارائه میدهید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: 12 تاکتیک منسوخ سئو در سال 2022

اگر یک بازدیدکننده جدید اولین بازدید خود را خریداری نکند، صفحه شما را معتبر و قابل اعتماد به خاطر خواهند آورد. یک روز آنها به محصول یا خدمات شما نیاز خواهند داشت و برای سفارش از شما بازخواهند گشت. اگر نکات سئو را که در این وبلاگ در مورد آن صحبت میکنیم را رعایت کنید، اتفاقات خوبی برای کسب و کار شما خواهد افتاد.

رتبه بندی گوگل چگونه کار میکند؟

چندین موتور جستجو مانند بینگ یا یاهو وجود دارد، اما اکثریت مردم از گوگل برای یافتن محصولات، خدمات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کارها استفاده میکنند. موتورهای جستجو با انجام این توابع کار می کنند:

  • خزیدن در اینترنت برای یافتن صفحات وب و اسناد جدید
  • قرار دادن آن محتوا در یک فهرست / پایگاه داده غول پیکر
  • رتبه بندی آن محتوا بر اساس عوامل مختلف

موتورهای جستجو با ارسال عنکبوت های موتور جستجو یا خزنده ها، محتوای جدید را برای یافتن آن کشف میکنند. خزنده ها برنامه های کامپیوتری یا روبات هایی هستند که محتوای جدیدی مانند صفحات وب، فایل های پی دی اف، ویدئوها و تصاویر را با مراجعه به لینک های موجود در صفحات وب پیدا میکنند. آنها خیلی سریع از صفحات وب بازدید میکنند که به آنها امکان میدهد وب سایت ها، صفحات و سایر مطالب جدید را در چند ثانیه کشف کنند. خزنده ها همچنین تمایل دارند از وب سایت های محبوبی که محتوای جدید ایجاد میکنند بیشتر از وب سایت های ناشناخته کوچکتر بازدید کنند. به همین دلیل است که باید به طور مداوم محتوای جدید را در سایت خود ارسال کنید.

ایجاد نقشه سایت همچنین به موتورهای جستجو کمک میکند تا سایت شما را بخزند. یک نقشه سایت خوب به هر صفحه در سایت شما لینک میدهد. متخصصان سئو همچنین از کنسول گوگل استفاده میکنند تا بفهمند چه صفحاتی خزیده شده اند و آیا خطاهای ناشی از ساختار ناوبری ضعیف، حلقه های تغییر مسیر و خطاهای سرور وجود دارد یا خیر.

هنگامیکه خزنده ها صفحات و محتوای جدید را کشف میکنند، اطلاعات را در یک فهرست ذخیره میکنند. شما میتوانید یک فهرست را به عنوان یک پایگاه داده بسیار بزرگ در نظر بگیرید که شامل تمام صفحات وب در اینترنت است که یک موتور جستجو پیدا کرده است. هنگامی که جستجوگران یک عبارت را جستجو میکنند، موتورهای جستجو محتوا را از فهرست خود تحلیل و واکشی میکنند. سپس گوگل وب سایت ها را بر اساس یک الگوریتم رتبه بندی میکند. آنها امتیازاتی را بر اساس فاکتورهای مختلف رتبه بندی اختصاص میدهند و سپس صفحات را از بالاترین به پایین ترین رتبه بندی میکنند.

الگوریتم های موتورهای جستجو نیز در طول زمان برای بهبود نتایج جستجو تغییر میکنند. به خاطر داشته باشید که هدف موتورهای جستجو ارائه محتوای باکیفیت است تا کاربران از نتایج جستجو راضی باشند و همچنان از موتور جستجوی خود استفاده کنند.

سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو را از کجا شروع کنیم؟

در قسمت زیر میخواهیم نحوه انجام سئو را برای شما ارائه دهیم. هنگامیکه فهمیدید برای شروع تقویت وب سایت خود چه چیزی لازم است، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید خودتان این کار را انجام دهید یا یک متخصص را استخدام کنید. اولین چیزی که باید درک کنید این است که منظور ما از «محتوا» چیست. در حالی که محتوا به هر چیزی در وب سایت های شما مانند کپی، تصاویر یا ویدیوها اشاره دارد، در بیشتر موارد ما به وبلاگ ها اشاره میکنیم. مقالات وبلاگ بهترین سلاح در زرادخانه شما برای به دست آوردن ترافیک وب بیشتر هستند.

وبلاگ ها

به یاد داشته باشید که در بالا ذکر کردیم که هدف گوگل ارائه محتوا با بهترین کیفیت است. وقتی «بهترین سایت سئو» را در گوگل جستجو میکنید، موتور جستجو این عبارت را برای یافتن بهترین وبسایت متناسب با نیازهای شما جستجو میکند. آنها اطمینان حاصل میکنند که سایت معتبر، قابل اعتماد و محتوای آن نیز قابل اعتماد است. این الگوریتم فاکتورهای رتبه بندی زیادی دارد زیرا میخواهد مردم را با محصول یا خدمات دقیقی که به دنبال آن هستند مرتبط کند.

به عنوان یک کسب و کار آنلاین، باید مطمئن شوید که محتوای شما باکیفیت بالا و سئو بهینه شده است تا به مشتریان مناسب دست یابد. سیستم رتبه بندی در نهایت به همه کمک میکند تا تجربه رضایت بخشی داشته باشند. وبلاگ های باکیفیت نه تنها در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند، بلکه میتوانند مشتریان بالقوه را در مورد تجارت، تخصص ها و آنچه ارائه میدهید آموزش دهند. اگر قصد دارید وبلاگ های بیشتری در وب سایت خود ارسال کنید، در اینجا چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید:

کیفیت

در روزهای اولیه اینترنت، هر محتوایی با کلمات کلیدی مناسب میتوانست سر سوزن را حرکت دهد. اما امروزه محتوا رقابتی تر است. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی با عملکرد بالا، شما همچنین میخواهید به خوانندگان در مورد یک موضوع آموزش دهید یا مشکل آنها را حل کنید. گوگل این الگوریتم را تغییر داد تا ارزیابی کند که آیا وبلاگ شما ارزش ارائه میدهد یا خیر.

ارائه محتوای عالی آسان نیست، اما راه هایی برای تولید ایده وجود دارد. شما میتوانید کلمات کلیدی با عملکرد بالا را انتخاب کنید و آنها را به یک وبلاگ کامل تبدیل کنید. خواندن تمام وبلاگ های منتشر شده توسط رقبای شما و در سراسر صنعت شما کمک میکند.

به خاطر داشته باشید که تعداد زیادی محتوا در وب وجود دارد. اگر بازدیدکننده ای هیچ ارزشی در وبلاگ شما نبیند، در عرض چند ثانیه صفحه شما را میکند که میتواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل، باید محتوایی را ارسال کنید که برای مشتریان بالقوه شما ارزش به ارمغان بیاورد. صرفاً پست کردن مقاله برای پر کردن فضای وبسایت شما کافی نیست.

قصد خریدار

یکی از چیزهایی که سئو را مشکل میکند، قصد و نیت است. برخی از کلمات کلیدی وارد شده در گوگل میتوانند اهداف متفاوتی داشته باشند، به این معنی که خریدار به دنبال چیزی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید است. به یاد داشته باشید که گوگل در تلاش است تا بهترین محتوا را برای کاربران خود بیابد. برای انجام این کار، آنها باید بدانند که کاربر به دنبال چه چیزی است. به طور معمول، شخصی که از Google استفاده میکند به دنبال یادگیری چیزی جدید، خرید یا تلاش برای حرکت در جایی است. محتوای شما باید به درستی با هدف آنها مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، شما نمیتوانید محتوایی در مورد «بهترین کفش های بسکتبال» ایجاد کنید و سپس برای کلمه کلیدی در مورد «کفش های مخصوص دویدن» رتبه بندی کنید. آنها هر دو کفش هستند اما برای اهداف مختلف استفاده میشوند. کسی که محتوای شما را در مورد «کفش های مخصوص دویدن» می بیند، از سایت شما دور می شود یا حتی اذیت می شود.

به موقع بودن

یکی دیگر از دلایل ارسال محتوا به طور مداوم در سایت شما این است که محتوای برتر شما قدیمی است. گوگل علاوه بر ارتباط موضوعات مناسب با جستجوها، سن محتوا را نیز ارزیابی خواهد کرد. هیچکس در جستجوی خود، نمیخواهد محتوایی با قدمت یک دهه دریافت کند. محتوای جدیدتر رتبه بالایی خواهد داشت و به مشتریان بالقوه شما نشان میدهد که هنوز در تجارت هستید. چه کسی دوست دارد از سایتی خرید کند که سال هاست محتوای جدیدی ارسال نکرده است؟ اما، اگر محتوای عالی زیادی داشته باشید اما قدیمی باشد، چه اتفاقی می افتد؟ میتوانید مطالب قدیمی را با کلمات کلیدی و اطلاعات جدید مرور کرده و آن را به روز کنید. بخشی از این فرآیند همچنین شامل تعمیر لینک های شکسته و بررسی صحت آنها میشود.

بهینه سازی سئوی داخلی صفحه (on-page SEO)

اکنون که متوجه شدید که موتورهای جستجو چگونه کار میکنند، به سئو داخلی میپردازیم تا بتوانید رتبه بالاتری بگیرید. سئو داخلی مربوط به کارهایی است که میتوانید برای صفحات و ساختار سایت خود انجام دهید. سئوی درون صفحه همه چیز در مورد محتوا است که از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید تا بفهمید کدام یک بیشترین جستجو را دارند و سپس آن کلمات کلیدی را در سراسر سایت خود بگنجانید. همچنین فراموش نکنید که محتوای شما باید برای بازدیدکنندگان ارزش داشته باشد.

شما باید کلمات کلیدی را در ساختار سایت خود بگنجانید. این ممکن است کمی عجیب و ترسناک به نظر برسد، اما نیازی به دانستن نحوه کدنویسی ندارد. صفحات وب باید بهینه شوند تا خزنده های گوگل بتوانند محتوای شما را پیدا کرده و آن را رتبه بندی کنند.

برچسب های عنوان

تگ عنوان چیزی است که در بالای مرورگر شما نمایش داده میشود و زمانی که صفحه شما در گوگل فهرست میشود ظاهر میشود.

برچسب عنوان در سئو

ناحیه ای که در جعبه سیاه قرار دارد، تگ عنوان شما است. این برجسته ترین عنوان در جستجو است و دارای رنگ آبی یا بنفش است که خودنمایی میکند. کلمه کلیدی اصلی خود را به برچسب عنوان اضافه کنید و آن را جذاب کنید تا کاربران بخواهند سایت شما را کلیک کرده و کاوش کنند. تگ عنوان را با تگ H1 اشتباه نگیرید. تگ H1 در بدنه محتوای شما قرار دارد در حالیکه تگ عنوان در بالای صفحه قرار دارد.

توضیحات متا

توضیحات متا در زیر برچسب عنوان در جستجو ظاهر میشود. به شما این امکان را میدهد تا در مورد صفحه یا محتوای خود بیشتر به جستجوگر توضیح دهید. شما همچنین باید کلمات کلیدی را در این توضیحات وارد کنید اما به خاطر داشته باشید که فقط 160 کاراکتر برای توضیحات متا میتوانید بنویسید و بیشتر از آن نمایش داده نمیشود.

طرحواره (Schema)

طرحواره نتیجه همکاری چندین موتور جستجو است. این فقط زیرمجموعه ای از برچسب های HTML خاص است که نحوه نمایش محتوای شما توسط SERP ها را بهبود می بخشد. هنگامیکه اضافه کردن طرحواره خود را تمام کردید، فراموش نکنید که صفحه خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی اجرا میشود.

عناوین فرعی

تگ H1 هدر اصلی شماست و در حین نوشتن محتوا میتوانید از H2، H3، H4 یا H5 استفاده کنید. این کار به گوگل کمک میکند تا بفهمد کدام بخش از محتوای شما مهمترین است و خواندن آن را برای مردم آسان تر میکند. کلیدواژه اصلی خود را به تگ H1 اضافه کنید اما سعی نکنید همه چیز را در بالای صفحه قرار دهید.

کلمه کلیدی اصلی همچنین میتواند در 1-2 عنوان فرعی و همچنین در سراسر بدنه وبلاگ شما استفاده شود. اما، همانطور که در بالا ذکر کردیم، از آن بیش از حد استفاده نکنید وگرنه ممکن است جریمه شوید.

متن جایگزین

متن جایگزین برای دسترسی به سایت مهم است. تصاویری که در وبلاگ یا وب سایت شما ظاهر میشوند را توصیف میکند. اکثر مردم نمیدانند که متن جایگزین وجود دارد. یک خواننده تخصصی متن جایگزین را برای آنها توضیح میدهد تا آنها تصور کنند که تصویر در مورد چیست. متن جایگزین نه تنها برای بازدیدکنندگان شما مفید است، بلکه گوگل میخواهد ببیند که برای همه تصاویر ارائه شده است. پر نکردن متن جایگزین میتواند منجر به جریمه شود.

URL

یک URL Slug بخشی از URL است که به Google میگوید محتوا در مورد چیست. اینها قسمت های مهمی هستند که میتوانید مهمترین کلمه کلیدی خود را وارد کنید. مثالی از اسلاگ عبارت «سئو» در (URL) «https://unext.ir/سئو/» است. اسلاگ های URL مانند آدرس های محتوای خاصی هستند و همچنین به گوگل میگویند که از یک صفحه خاص چه انتظاری داشته باشد. شما میخواهید که رابطهایتان کوتاه و ساده باشند، اما در عین حال منعکس کننده محتوای مربوط به آن باشند.

سئو فنی

در این بخش، برخی از تنظیمات فنی را که میتوانید در وب سایت خود برای بهبود سئو انجام دهید، مورد بحث قرار میدهیم.

Web Vitals

گوگل دوست دارد آنچه را که باعث ایجاد یک تجربه کاربری عالی میشود، ردیابی کند. به این موارد Web Vitals گوگل میگویند. آنها معیارهایی هستند که نشان میدهند مشتریان چگونه با سایت شما تعامل دارند. با جمع آوری داده ها در سراسر موتور جستجو و در مرورگر کروم، گوگل میتواند توصیه هایی به نام Core Web Vitals ارائه دهد. آنها این توصیه های مبتنی بر عملکرد را به سه دسته تقسیم کرده اند:

  • بزرگترین رنگ از محتوا (LCP)
  • تاخیر ورودی اول (FID)
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS)

بزرگترین رنگ غنی از محتوا زمانی که تصویر اصلی در صفحه نمایش داده میشود اندازه گیری میشود. اگر صفحه ای بارگذاری نمیشود، بازدیدکنندگان ممکن است در چند میلی ثانیه اول از سایت شما خارج شوند. وب سایت ها میتوانند LCP را با بهبود پاسخ سرور و حذف هر گونه منابع صفحه ای که کاربر را مسدود میکند، بهبود بخشند. آنها همچنین میتوانند تصاویر کوچکتر و کارآمدتری را تنظیم کنند.

بسیاری از سایت ها با «ناظران رویداد» طراحی شده اند که میتوانند بر اولین تاخیر ورودی تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، ممکن است یک ردیاب وجود داشته باشد که عمق اسکرول را نظارت میکند یا یکی که نقشه حرارتی صفحه را برای تجزیه و تحلیل بعدی ثبت میکند. بهترین کاری که وب سایت ها میتوانند انجام دهند این است که این ویژگی ها را محدود کنند. تغییر چیدمان تجمعی یا متریک CLS تعیین میکند که کاربر چقدر محتوای فیلم را میخواند. نمونه ای از این موارد زمانی است که محتوا به پایین منتقل میشود یا تبلیغی نمایش داده میشود که کار کاربر را قطع میکند. صاحبان وب سایت باید تلاش کنند تا کمترین درصد CLS ممکن را به دست آورند تا بازدیدکنندگان را ناامید نکنند.

سرعت صفحه

سرعت صفحه به مدت زمانی که طول میکشد تا صفحات شما برای یک بازدید کننده بارگذاری شود، مربوط می شود. سرعت صفحه مهم است زیرا یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است. همچنین میتواند مشتریانی را که از مدت زمان بارگیری اقلام ناامید میشوند را دور کند. تکنیک های مختلفی وجود دارد که صاحبان وب سایت ها میتوانند برای بهبود سرعت صفحه خود انجام دهند، مانند فعال کردن فشرده سازی، بهینه سازی کدهای HTML، کاهش تغییر مسیرها، بهبود زمان پاسخ دهی سرور و بهره مندی از حافظه پنهان مرورگر.

سازگاری با موبایل

در حال حاضر جستجوهای موبایل نیمی از جستجوهای گوگل را تشکیل میدهند و احتمالاً این مقدار در آینده افزایش خواهد یافت. همچنین اگر سایت شما برای موبایل تنظیم نشده باشد، بازدیدکنندگان پنج برابر بیشتر احتمال دارد که سایت شما را ترک کنند. به گفته گوگل، وبسایت های تلفن همراه باید زمان بارگذاری سریع داشته باشند، به راحتی روی صفحه موبایل حرکت کنند و به راحتی بتوانند اقدامی مانند خرید یا تکمیل فرم آنلاین انجام دهند.

جی تی متریکس

هر کسب و کاری تیم طراحی وب یا نرم افزاری برای ارزیابی سایت خود ندارد. ما به مشتریان توصیه میکنیم از سایتی به نام GT Metrix استفاده کنند. هر کسی میتواند یک تحلیل رایگان از وب سایت خود انجام دهد. GT Metrix یک نمره کلی در مورد عملکرد و ساختار ارائه میکند و در مورد موارد حیاتی وب که قبلاً صحبت کردیم گزارش میدهد. تست را میتوان در صفحه اصلی یا هر صفحه دیگری در سایت شما انجام داد.

ابزار GTmetrix در سئو

معماری سایت

همه چیزهایی که در این بخش به آن پرداختیم به معماری سایت مربوط میشود. شما میخواهید مطمئن شوید که سایت شما بهترین است، بنابراین هیچ چیز داخلی باعث از دست دادن تبدیل شما نمیشود. در اینجا چند نکته دیگر برای بهینه سازی سایت شما وجود دارد.

خزیدن آسان

گوگل سایت شما را به دنبال محتوا می خزند. آنها سعی میکنند در عین شناسایی کلمات کلیدی و مشکلات موجود در سایت، اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما بیاموزند. تمام اطلاعاتی که از سایت شما استخراج میشود، رتبه شما را در موتور جستجو تعیین میکند. هرچه ایندکس کردن همه صفحات شما آسان تر باشد، احتمال اینکه رتبه بالاتری دریافت کنید بیشتر میشود. هرچه شبکه پیوندهای بین صفحات سایت شما ضخیم تر باشد، دسترسی عنکبوت ها به همه آنها آسان تر است و به موتور جستجو درک بهتری از سایت شما میدهد.

نقشه سایت خزیدن سایت شما را برای گوگل آسان تر میکند. برای انجام کار میتوانید از یک افزونه یا یک مولد نقشه سایت XML آنلاین استفاده کنید. هدف شما باید این باشد که سایت را تا حد ممکن آسان کنید. در غیر این صورت، گوگل ممکن است برای جمع آوری داده ها در سایت شما مشکل داشته باشد و در نتیجه رتبه پایین تری به شما بدهد.

محتوای تکراری

به عنوان بهترین روش، از تکرار مطالب در سایت خود اجتناب کنید زیرا ممکن است منجر به جریمه شود. ارسال مجدد محتوای خود در وب سایت های دیگر یا انتشار مجدد پست های مهمان خود در سایت شما به سئو سایت شما آسیب نمی رساند مگر اینکه این کار را به صورت اسپم انجام دهید.

به عنوان مثال، اگر همان محتوای خود را در رسانه منتشر کنید، ممکن است به رتبه بندی شما آسیب بزند زیرا Google مقاله Medium شما را ابتدا فهرست میکند زیرا معتبرتر است. به این «قانونی سازی» میگویند. حقیقت این است که محتوای تکراری در سراسر اینترنت وجود دارد. برای مثال، گوگل ممکن است مقالات وبلاگی را که در یک نوار کناری ظاهر میشوند به عنوان محتوای تکراری در نظر بگیرد.بسیاری از کسب و کارها از اشتراک محتوا استفاده میکنند، جایی که محتوای خود را در وبسایت های دیگر پست میکنند. از نظر فنی محتوای تکراری است اما اگر زودتر از موعد اجازه بگیرید مشکلی نیست.

کنسول جستجوی گوگل یا ابزار دیگری میتواند به شما در شناسایی خطاهای محتوای تکراری کمک کند. اگر چندین نسخه از یک صفحه دارید، تگ canonical میتواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام محتوا اصلی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خط کد را که به URL صفحه اصلی ارجاع دهید.

امنیت سایت

میزبانی یک سایت امن و ایمن نه تنها برای مشتریان شما مهم است، بلکه گوگل امنیت سایت را نیز در هنگام رتبه بندی در نظر میگیرد. اگر سایت شما ایمن نباشد ممکن است رتبه شما کاهش یابد. یکی از راه هایی که به آن کمک میکند تا خوب را از بد فیلتر کند، گواهی های SSL و HTTPS است. تنظیم این موارد ساده است و میتواند قفل کوچکی را در کنار URL و HTTPS قبل از URL به شما بدهد. این یک سیگنال اعتماد مهم برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شما است.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha