ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
6 سوالی که قبل از انتخاب یک شرکت سئو از خود باید پرسیم!

6 سوالی که قبل از انتخاب یک شرکت سئو از خود باید پرسیم!

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(2 رای)
فهرست مطالب

حتی با وجود اینکه 75 درصد از کسب و کارها در بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو (سئو) سرمایه گذاری میکنند، بسیاری از آنها سؤال میکنند که آیا باید با یک شرکت سئو همکاری کنند یا خیر. در حالی که یک آژانس سئو میتواند مزایای مختلفی را ارائه دهد، برای تیم شما ضروری است که تعیین کند آیا همکاری با یک شرکت سئو بهترین حرکت برای تجارت شما است یا خیر. به همین دلیل است که قبل از سرمایه گذاری و بستن قرارداد خدمات سئو، میبایست این شش سوال را از خود بپرسید.

1. آیا از سایر استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنید؟

یک رویکرد کامل و 360 درجه به بازاریابی دیجیتال میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا موفقیت آنلاین خود را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکتها نه تنها در سئو سرمایه گذاری میکنند، بلکه خدمات رایگانی مانند بهینه سازی جستجوی صوتی، بازاریابی ویدیویی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز ارائه میکنند. تصمیم شرکت شما برای سرمایه گذاری در یک استراتژی جامع بازاریابی وب میتواند تأثیر زیادی بر انتخاب یک شرکت سئو داشته باشد تا نه تنها استراتژی سئوی خود را مدیریت کند، بلکه آنرا با سایر تاکتیکهای بازاریابی اینترنتی شما نیز هماهنگ کند.

بنابراین، آیا کسب و کار شما از سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده میکند؟

بله: اگر یک شرکت سئو را انتخاب کنید که مجموعه ای از راه حل های بازاریابی دیجیتال را ارائه میدهد، میتوانید تأثیر استراتژیهای بازاریابی آنلاین خود را به حداکثر برسانید. آنها میتوانند به کسب و کار شما کمک کنند تا یک برنامه منسجم ایجاد کند که تلاشهای شما را هماهنگ میکند و میتواند منجر به نتایج بزرگتر (و بهتر) برای شرکت شما شود.

خیر: حتی اگر سئو به خودی خود یک استراتژی قدرتمند باشد، میتوانید نتایج آن را با سرمایه گذاری در استراتژی های بازاریابی وب بیشتر تقویت کنید. در مورد ارزش استراتژیهایی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و حتی بازاریابی ایمیلی تحقیق کنید و ببینید چگونه میتوانند به کسب و کار شما کمک کنند.

همکاری با یک شرکت سئو

2. آیا می خواهید از سئو به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اثبات شده برای ایجاد درآمد بلندمدت است. همانطور که تیم شما در مورد امکان همکاری با یک شرکت سئو تحقیق میکند، باید در مورد استراتژی کسب و کار خود فکر کنید. اگر شرکت شما سئو را به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مداوم میبیند، در این صورت همکاری با یکی از بهترین شرکتهای سئو میتواند به تیم شما کمک کند تا بازگشت سرمایه (ROI) سئوی شما را به حداکثر برساند.

بنابراین، آیا می خواهید از SEO به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

بله: برای بسیاری از مشاغل، استفاده از سئو به عنوان یک استراتژی طولانی مدت و مداوم برای درآمدزایی منطقی است؛ زیرا این کاری است که سئو انجام میدهد. همکاری با یک شرکت سئو به کسب و کار شما کمک می کند تا با دسترسی شما به فناوری بازاریابی پیشرفته، متخصصان باتجربه سئو و موارد دیگر، درآمد بیشتری از سئو کسب کنید.

خیر: اگر شرکت شما قصد ندارد سرمایه گذاری مداوم در سئو انجام دهد، در استراتژی خود تجدید نظر کنید. سئو چندین ماه برای نشان دادن نتایج نیاز دارد. نگاه کردن به سئو به عنوان یک امر کوتاه مدت و یکبار مصرف، تیم شما را برای شکست آماده میکند، که به شما یا کسب و کارتان کمکی نمیکند.

پیشنهاد میکنیم انجام دهید: ابزار آنلاین بررسی رتبه کلمه کلیدی در گوگل

3. آیا می توانید سئو را خودتان انجام دهید؟

مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ دیگری، سئو به منابعی برای مدیریت داخلی نیاز دارد. چند مثال عبارتند از:

  • تخصص
  • فناوری
  • زمان

برای بسیاری از مشاغل، تخصص و زمان بزرگترین چالش را فراهم میکند. شما یک تیم بازاریابی گسترده ندارید و آنها برنامه آزاد ندارند. در حالی که آنها میتوانند یک استراتژی سئو را مورد بحث و برنامه ریزی قرار دهند، پیاده سازی و مدیریت آن استراتژی بصورت مداوم، یک چالش بزرگ است. حتی شرکتهایی که منابع زیادی برای بازاریابی آنلاین دارند، میتوانند هنگام مدیریت استراتژی خود در داخل شرکت، با چالشهای مختلفی مواجه شوند. یک صنعت رقابتی، فقدان اعضای تیم متخصص و موارد دیگر میتواند نظارت بر استراتژی سئوی داخلی شما را به یک سردرد بزرگ تبدیل کند.

بنابراین، آیا میتوانید سئو را خودتان انجام دهید یا شرکت شما منابع محدودی برای مدیریت استراتژی سئوی شما دارد؟

بله: بسیاری از شرکتها، بویژه کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) در تلاش هستند تا تمام منابع لازم برای بازاریابی یک شرکت را برای کارکنان خود فراهم کنند. از استعداد گرفته تا فناوری، این یک چالش بزرگ است. اینجاست که همکاری با یک شرکت سئو میتواند به شما کمک کند؛ زیرا آنها تمام منابع مورد نیاز را فراهم میکنند.

خیر: اگر بخشی از یک کسب و کار تاسیس شده با منابع فراوان برای مدیریت استراتژی سئو هستید، احتمالا به دلیل دیگری به دنبال انتخاب یک شرکت سئو هستید. به عنوان مثال، تخصص میتواند به بسیاری از برندها انگیزه دهد تا با یک آژانس سئوی معتبر همکاری کنند.

رسیدن به اهداف سئو

4. آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند؟

یک بازار آنلاین رقابتی و همچنین اشباع شده میتواند موفقیت در سئو را برای شرکت شما دشوار کند. حتی اگر کمترین رقابت آفلاین داشته باشید، ممکن است در مورد نتایج جستجو در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو، تعداد زیادی از رقبا را پیدا کنید. وقتی این اتفاق میافتد، کسب و کار شما باید در مورد نحوه رقابت تصمیم بگیرد.

شما می توانید با چالش داخلی مواجه شوید یا یک شرکت سئو که در صنعت شما متخصص است را انتخاب کنید. در حالی که ممکن است تیم شما از قبل در کار بر روی این مشکل بصورت داخلی صرفه جویی کند، یک آژانس سئو میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا آنرا سریعتر حل کند که میتواند منجر به بازگشت سرمایه سریعتر شود.

بنابراین، آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار میکنند و آیا این یک بازار رقابتی است؟

بله: برای شرکتها و همچنین SMBها، یک بازار رقابتی میتواند سئو را به یک چالش بزرگ تبدیل کند. اگر میخواهید رقابت کنید، به بهترینهای صنعت نیاز دارید. به همین دلیل است که شما یک شرکت سئو را انتخاب میکنید که یک استراتژی رقابتی به همراه استعداد و فناوری برای موفقیت در اختیار شما قرار دهد.

خیر: اگر شرکت شما در یک بازار خاص فعالیت میکند، در مورد سئو یک مزیت منحصر به فرد دارید. با این حال، در برخی موارد، کسب و کار شما ممکن است با چالشهای دیگری مواجه شود. مانند کارمندان پر مشفله ای که زمان یا تجربه لازم برای بهینه سازی سایت شما را ندارند و این زمانی است که یک آژانس سئو میتواند به شما کمک کند.

5. آیا بودجه ای برای خدمات سئو دارید؟

قبل از اینکه کسب و کار شما بتواند یک شرکت سئو را انتخاب کند، باید به بودجه خود توجه کنید. در حالی که وجوه شما ممکن است قیمت خدمات سئوی کم هزینه را پوشش دهد، اما به ندرت نتایجی را که میخواهید، مانند افزایش فروش یا درخواستها ارائه میدهد. به همین دلیل است که میخواهید بودجه خود را با قیمت خدمات سئو مقرون به صرفه مقایسه کنید. این مقایسه میتواند به تیم شما کمک کند تا ببیند آیا امکان استخدام خدمات سئو وجود دارد یا خیر. اگر اینطور نیست، هنوز گزینه هایی برای راه اندازی و ایجاد یک استراتژی سئو موفق دارید.

بنابراین، آیا کسب و کار شما بودجه ای برای استخدام یک شرکت سئو دارد؟

بله: وقتی تصمیم گیرندگان شرکت مایل به سرمایه گذاری در خدمات سئو حرفه ای هستند، شما میخواهید یک شرکت سئو را انتخاب کنید. با داشتن یک آژانس سئو معتبر و قابل اعتماد، کسب و کار شما میتواند استراتژی سئوی شما را به سطح بالاتری برساند. شما میتوانید کارهای بیشتری انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، که بر درآمد کلی شما تأثیر میگذارد.

خیر: اگر کسب و کار شما بودجه لازم برای استخدام یک شرکت سئو را ندارد، میتوانید اقداماتی را برای به حداکثر رساندن عملکرد استراتژی خود در داخل شرکت انجام دهید. برای مثال، میتوانید از دوره های آموزش آنلاین رایگان استفاده کنید یا یک مشاور سئو استخدام کنید تا درباره سئو و نحوه بهبود رویکرد خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

استراتژی سئو مؤثر

6. آیا استراتژی سئوی فعلی شما نتیجه بخش است؟

مهم نیست صنعت شما چیست. شما میخواهید از سئو نتیجه بگیرید. شرکتها می خواهند برای رتبه اول در نتایج جستجو کار کنند. آنها میخواهند این رتبه بندی ها منجر به فروش محصول، تماسهای تلفنی و موارد دیگر شود. اگر استراتژی سئوی شما این کار را انجام نمیدهد، پس مشکل دارید. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها یک شرکت سئو مانند uNext را انتخاب میکنند؛ زیرا ما میدانیم که تمرکز شما فراتر از رتبه بندی شماره یک است، اما به نتیجه نهایی مد نظر شما نیز میرسد. حتی استراتژیهایی با عملکرد متوسط ​​میتوانند از تخصص یک آژانس یا مشاور بهره مند شوند. این دیدگاه میتواند به شرکت شما کمک کند تا فرصتهای جدیدی را کشف کند که میتواند عملکرد استراتژی شما را به حداکثر برساند.

بنابراین، آیا استراتژی سئو فعلی شما کفایت میکند؟

بله: در حالی که سئو برای ارائه نتایج به زمان نیاز دارد، شرکت شما باید بعد از شش ماه شروع به دیدن نتایج کند. اگر این اتفاق نیفتاد (و تیم شما نمیتواند در استراتژی شما مشکلی پیدا کند)، انتخاب یک شرکت سئو یا سرمایه گذاری در خدمات تحلیل سئو را در نظر بگیرید. هر دو میتوانند به شما در کشف و رفع مشکلات سئو کمک کنند.

خیر: بسیاری از کسب و کارها در خدمات سئو سرمایه گذاری میکنند؛ زیرا استراتژی آنها عملکرد ضعیفی دارد. با این حال، برخی به دلیل فعالیت در یک صنعت رقابتی، میخواهند یک شرکت سئو را انتخاب کنند تا عملکرد یک استراتژی سئو را به حداکثر برسانند. در هر صورت، یک آژانس سئو میتواند به شرکت شما کمک کند تا از سئو، درآمد بسیار بیشتری کسب کنید.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha