ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
8 نکته سئوی کسب و کار آنلاین در سال 2022

8 نکته سئوی کسب و کار آنلاین در سال 2022

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(2 رای)
فهرست مطالب

استفاده از وب سایت هایی برای کسب و کار آنلاین (تجارت الکترونیک) هرگز بیش از اکنون مورد تقاضا نبوده است. مردم این روزها در درجه اول درونگرا هستند. آنها دوست ندارند بیرون بروند اگر بتوانند از آن اجتناب کنند. از آنجایی که مردم بیشتر به زندگی خود در داخل خانه عادت میکنند تا در فضای باز، رسیدن به پایگاه مشتری در زندگی واقعی دشوار است.

تنها یک راه حل واضح وجود دارد، کسب و کار خود را آنلاین کنید! گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما نتایج فوق العاده ثمربخش هستند و میتوانند به گسترش تصاعدی کسب و کار شما کمک کنند. شما باید از تکنیک های خاصی برای رشد کسب و کار خود در دنیای تجارت الکترونیک استفاده کنید که همه ما آن را به عنوان SEO می شناسیم.

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. اگر در بازار کسب و کار آنلاین تازه کار هستید، ممکن است اطلاعات زیادی در مورد بهترین روش ارائه محصول خود به بازار نداشته باشید. خوشبختانه، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. بیایید تمام راه هایی را که میتوانید سایت خود را در همه جا گسترش دهید بررسی کنیم.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانم به شما ارائه دهم:

1. زمان بارگذاری را بهینه کنید

بهبود سئو در کسب و کار آنلاین

هنگام ایجاد یک صفحه وب برای محصول خود، باید آن را تا حد امکان جذاب کنید تا مشتریان بالقوه خود را علاقه مند نگه دارید. جدا از یک رابط کاربری خوب، چیزی که باعث میشود ترافیک شما جریان داشته باشد زمان بارگذاری است. در عصر امروز، همه ما کمی بی حوصله هستیم. ما میخواهیم همه چیز سریع بارگذاری شوند، نمیخواهیم بیشتر از چند ثانیه منتظر بارگذاری صفحه بمانیم.

اکثر وب سایت های کسب و کار آنلاین به دلیل زمان بارگذاری بالا مشتریان خود را از دست میدهند. منتظر نگه داشتن مشتری میتواند باعث ناامیدی شود و آنها را از خود دور کند، بنابراین تا جایی که ممکمن است زمان بارگیری را میبایست کوتاهتر کرد. راه هایی وجود دارد که میتوانید زمان بارگذاری صفحه خود را بهبود بخشید:

  • شما باید از یک میزبانی وب قدرتمند (host) برای میزبانی فروشگاه الکترونیکی خود استفاده کنید. برخی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی مانند Cloudways راه حل های بهینه ای را برای وب سایت های تجارت الکترونیک ارائه میدهند و میتوانند زمان بارگذاری وب سایت شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.
  • از جدیدترین انواع فرمت های تصویری مانند WebP استفاده کنید و تصاویر خود را فشرده کنید.
  • فقط از تم ها، افزونه ها، ابزارهای معتبر در فروشگاه الکترونیکی خود استفاده کنید.
  • اندازه کوکی را در صفحه وب خود کاهش دهید. هرچه داده های بیشتری روی کوکی ها ذخیره شود، زمان بیشتری برای بارگیری صفحه نیاز است.
  • فایل های وب سایت خود را فشرده و کوچک کنید.
  • از شبکه CDN استفاده کنید.

2. به جای استفاده HTTP از HTTPS استفاده کنید

بر اساس مطالعات، بیش از 49 درصد از وب سایت ها دارای امنیت ناکافی هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، اکیداً به شما توصیه میکنم به جای HTTP به HTTPS تغییر دهید. این روزها، HTTPS یک فاکتور رتبه بندی گوگل برای رتبه بندی در گوگل است و برای وب سایت های کسب و کار آنلاین، داشتن گواهینامه SSL اهمیت بیشتری پیدا میکند.

HTTPS ارتباط بین سرورها و مرورگرها را ایمن میکند. با نصب یک گواهی SSL میتوانید به راحتی وب سایت خود را HTTPS کنید. شما باید از شرکت ارائه دهنده میزبانی وب خود بپرسید که آیا گواهی SSL رایگان ارائه میدهد یا خیر. اما برای امنیت بهتر فروشگاه خود میتوانید گواهی SSL را برای فروشگاه الکترونیکی خود خریداری کنید.

3. E-A-T را بهبود بخشید

برای رسیدن به موفقیت در سئو، باید E-A-T وب سایت خود را بهبود بخشید. E-A-T مخفف Expertise - Authoritativeness - Trustworthiness است. گوگل از الگوریتم های مختلفی برای درک (ارزیابی) تخصص، اعتماد و اعتبار یک وب سایت قبل از رتبه بندی در گوگل استفاده میکند.

برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک مهم است که روی بهبود E-A-T وبسایت هایشان کار کنند. برای این کار، باید تلاش کنید تا از نشریات رسانه ای سطح بالا، لینک ها را دریافت کنید، از سایت های معتبر مرتبط دریافت کنید. جزئیات مربوط به شرکت، دفاتر، بنیانگذاران و تجربیات و توصیفات واقعی مشتری شما را ارائه میدهد.

E-A-T در کسب و کار آنلاین

4. معماری وب سایت

وب سایت شما صرفاً توسط ظاهر خارجی آن هدایت میشود. سایت شما باید استفاده آسان، ساده و سرراست باشد. ایجاد یک وب سایت چشم نواز و کاربرپسند میتواند برای محبوبیت وب سایت شما معجزه کند.

برای مرتبط نگه داشتن وب سایت خود، به تجربه کاربری توجه بیشتری داشته باشید. هرچه استفاده از چیزی آسان تر باشد، زمان کمتری برای مشتریان شما طول میکشد تا راه خود را در سایت پیدا کنند. شما باید صفحات مهم را در منوی پیمایش اضافه کنید تا کاربران بتوانند به راحتی آن صفحات را پیدا کرده و از آنها بازدید کنند. معماری وب سایت برنامه ریزی شده به شما کمک میکند تا تجربه مشتری را برای بازدیدکنندگان خود بهبود بخشید و همچنین به شما در سئو کمک میکند.

5. پیوند داخلی در سایت کسب و کار آنلاین

پیوند داخلی به معنای افزودن (پیوند دادن) صفحات وب سایت شما به یکدیگر است. به عبارت ساده، اینها بک لینک هایی از وب سایت شما هستند.

پیوند داخلی به شما کمک میکند تا کاربران خود را درگیر کنید و نرخ پرش (bounce rate) خود را بهبود بخشید و همچنین به شما در سئو کمک میکند. شما باید صفحات محصول خود را از صفحات وبلاگ خود و صفحات مهم را از سربرگ، پاورقی یا نوار کناری خود به هم پیوند دهید تا رتبه آنها در گوگل بهبود یابد. یک کمپین پیوندی با برنامه ریزی خوب میتواند فوراً رتبه وب سایت شما را افزایش دهد.

6. صفحات محصول را بهینه کنید

اگر موفق به رتبه بندی صفحات محصول خود در گوگل برای کلمات کلیدی مناسب شوید، میتوانید فروش و درآمد خود را افزایش دهید. تحقیق کلمات کلیدی اولین مرحله بهینه سازی صفحه محصول است. به همین دلیل است که باید کلمات کلیدی مناسب برای صفحات محصول خود را هدف قرار دهید. به جای حجم جستجو، روی ارتباط کلمه کلیدی تمرکز کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای صفحات محصول خود میتوانید اطلاعاتی از داده های PPC خود دریافت کنید.

هنگامی که کلمات کلیدی مناسب را پیدا کردید، توضیحات صفحه محصول خود را بهینه کنید (توضیحات متا و تگ های عنوان). از طرح محصول در صفحات محصول خود استفاده کنید تا Google بتواند به راحتی جزئیات محصولات شما را پیدا کند.

7. بک لینک

بک لینک ها هنوز هم یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای رتبه بندی در گوگل هستند. اما اکنون گوگل هوشمندتر از قبل شده است و به راحتی میتواند لینک های خوب و بد را تشخیص دهد.

به همین دلیل باید روی دریافت لینک های باکیفیت از سایت های مرتبط تمرکز کنید که به دست آوردن آن برای رقبای شما دشوار خواهد بود. برای به دست آوردن لینک برای وب سایت خود باید از روش های واقعی مانند لینک سازی شکسته، گسترش دسترسی و روابط عمومی دیجیتال استفاده کنید.

8. از Schema Markup استفاده کنید

استفاده از نشانه گذاری طرحواره (Schema Markup) یکی از کارآمدترین راه ها برای بهبود سئوی شماست. نشانه گذاری طرحواره از زبان معنایی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک موضوع وب سایت شما استفاده میکند. این کدی است که برای اینکه موتورهای جستجو بفهمند وب سایت شما چه چیزی را به پایگاه مشتری ارائه میدهد استفاده میشود. نشانه گذاری طرحواره میتواند به موتورهای جستجو کمک کند تا وب سایت شما را بر اساس کلمات کلیدی بهتر دسته بندی کنند.

سئو کسب و کار آنلاین

کلمات پایانی

بهینه سازی فروشگاه تجارت الکترونیک خود برای گوگل برای جذب ترافیک هدفمند به فروشگاه الکترونیکی شما بسیار مهم است. تمام نکات و استراتژی های ذکر شده در بالا به شما کمک میکند تا کسب و کار آنلاین خود را در گوگل رتبه بندی کنید. از تکنیک های واقعی استفاده کنید، وب سایت خود را E-A-T بهبود بخشید و بر ارائه تجربه کاربری بهتر به کاربران خود تمرکز کنید. مطمئناً رتبه های بالاتری را برای وب سایت تجارت الکترونیک خود کسب خواهید کرد.

سوالات متداول

1. سئو در کسب و کار آنلاین چیست؟
سئو (بهینه سازی موتور جستجو) فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) به منظور افزایش ترافیک است. این شامل انواع تاکتیک ها مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی در صفحه و ساخت لینک است.

2. چگونه برای فروشگاه اینترنتی سئو انجام دهیم؟
برای انجام سئو یک فروشگاه آنلاین، تحقیقات کلمات کلیدی، بهینه سازی توضیحات و عناوین محصولات، بهبود سرعت وب سایت و تجربه کاربری، استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا، ساخت بک لینک از وب سایت های معتبر و به روز رسانی منظم وب سایت خود با محتوای جدید و مرتبط اهمیت دارد.

3. چرا سئو برای کسب و کارهای کوچک مهم است؟
سئو برای مشاغل کوچک مهم است زیرا به بهبود دید آنلاین آنها، افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت آنها، ایجاد اعتبار و اعتبار برند و در نهایت ایجاد سرنخ، فروش و درآمد بیشتر کمک می کند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha