ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
8 ویژگی ضروری طراحی سایت در سال 2022

8 ویژگی ضروری طراحی سایت در سال 2022

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(5 رای)
فهرست مطالب

طراحی سایت خوب اغلب برای گسترش دسترسی شما کلیدی است، چه در حال راه اندازی یک کسب و کار محلی کوچک یا ایجاد یک پلتفرم تجارت الکترونیک برای فروش محصولات در سطح بین المللی باشید. اگر امسال در حال ساخت یا به روز رسانی وبسایت خود هستید، چند مورد ضروری وجود دارد که نباید نادیده بگیرید.

1. بهینه سازی موبایل

با توجه به اینکه امروزه بیش از 95 درصد از آمریکایی ها به تلفن هوشمند دسترسی دارند، جای تعجب نیست که بسیاری از وبسایت ها با در نظر گرفتن تلفن همراه طراحی شده اند. بهینه سازی وب سایت برای استفاده از تلفن همراه برای جلوگیری از بروز مشکلات بارگیری یا هر زمان که یک کاربر تلفن همراه تلاش میکند از سایت شما بازدید کند، ضروری است.

طراحی وبسایت

2. جستجو و بهینه سازی رسانه های اجتماعی

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO یکی از اساسی ترین عناصر ساخت یک وب سایت موفق است. تقویت جستجوی وبسایت و بهینه سازی رسانه های اجتماعی میتواند به طور قابل توجهی دسترسی و دید آنلاین شما را با هر جمعیت هدف یا مخاطبی که قصد دسترسی به آن را دارید افزایش دهد. داشتن یک استراتژی سئو قوی به ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان جدید و خریداران احتمالی کمک میکند و تجربه کاربر را افزایش میدهد.

3. طراحی و نمایش بصری برجسته

قبل از اینکه بتوانید ویژگی هایی را که به برجسته شدن سایت شما کمک میکند پیاده سازی کنید، مهم است که چیدمان فعلی و جذابیت بصری حضور آنلاین خود را در نظر بگیرید. طراحی بصری عالی بر روی برند، در جذب مشتریان بالقوه و همچنین حفظ ارتباط مثبت با بازدیدکنندگان و مشتریان قبلی، کمک زیادی میکند. استفاده از طرح های مدرن، لوگوها، طرح های رنگی و عناصر بصری ساده به کسانی که علاقه واقعی به برند شما دارند کمک میکند تا به شما اعتماد کنند.

4. UI/UX عالی

UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) باید در هنگام ساخت هر نوع سایت یا پورتال آنلاین در اولویت قرار گیرند. تست طرح بندی و طرح های وبسایت در مرورگرهای مختلف و سیستم های عامل و دستگاه های مختلف میتواند اطمینان حاصل کند که وبسایت شما قبل از راه اندازی، مطابق با استانداردهای مرور امروزی است.

5. قرار دادن اطلاعات تماس و مکان در سایت

برای اهداف شخصی یا تجاری وبسایت، مکان و اطلاعات تماس باید همیشه به راحتی قابل دسترسی و قابل مشاهده باشد. قرار دادن اطلاعات تماس و موقعیت مکانی در پایین وب سایت شما (پانویس) راه دیگری برای ارائه جزئیات ارزشمند به بازدیدکنندگان بدون ایجاد مانع در دید آنها است.

6. فراخوان های قابل مشاهده برای اقدام (calls to action)

استفاده از call to action یا CTA ها هنگام بازاریابی یک وب سایت یا تبلیغ یک نام تجاری یا تجارت جدید به صورت آنلاین بسیار مهم است. گنجاندن تماس های قابل مشاهده برای اقدام در هر یک از صفحات وبسایت شما میتواند به تشویق بازدیدکنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شما کمک کند و آنها را تشویق کند که خریدهای خود را دنبال کنند.

7. محتوای همیشه سبز درجه یک

وقتی صحبت از ایجاد حضور آنلاین به میان می آید، محتوا همچنان پادشاه است. ایجاد یک وبلاگ و به اشتراک گذاری محتوای همیشه سبز، مفید و بسیار آموزنده میتواند به اعتبار برند شما در هر صنعتی کمک کند.

طراحی سایت

8. پشتیبانی و گزینه های خدمات مشتری

ارائه چندین گزینه پشتیبانی و خدمات مشتری نیز برای هر وب سایتی توصیه میشود. چه خدمات تلفن و ایمیل، خدمات پشتیبانی بلیط یا حتی چت زنده ارائه دهید، امروزه گزینه های خدمات مشتری زیادی برای انواع وب سایت ها در دسترس است.

طراحی و راه اندازی یک وب سایت موفق به ندرت یک فرآیند یک شبه است، حتی اگر چشم اندازی برای حضور آنلاین خود داشته باشید. دانستن اینکه چه ویژگی هایی به وبسایت شما کمک میکند متمایز شود و بازدیدکنندگان جدید جذب کند، میتواند به شما کمک کند تا با ایجاد جایگاهی در موتورهای جستجو و بازارهای آنلاین مورد نظرتان، از رقابت فعلی در صنعت خود بهتر عمل کنید.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha