ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
14 افزونه مفید کروم برای سئو در سال 2022

14 افزونه مفید کروم برای سئو در سال 2022

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(2 رای)
فهرست مطالب

با توجه به اینکه گوگل کروم همچنان محبوب ترین مرورگر وب در سال 2022 است، ایده خوبی است که مشاغل از آن برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنند. آیا میدانید ایده بهتر چیست؟ استفاده از افزونه های کروم. افزونه های کروم به شما امکان میدهند کارهای مختلف را با کارایی بیشتری انجام دهید. تعداد زیادی افزونه کروم وجود دارد که هر کدام برای انجام وظایفی از جمله بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) ایجاد شده اند. اگر شما یک بازاریاب هستید، میخواهید مطمئن شوید که وب سایت شما در جستجوهای مرتبط رتبه بندی میشود، به مخاطبان جدید دسترسی پیدا میکند و فروش خوبی دارد. این ابزارها به شما در انجام وظایف سئو کمک میکنند، از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا سئو فنی و نظارت بر رقبا. مطمئن نیستید کدامیک را باید دانلود کنید؟

برای آشنایی با بهترین افزونه ها با توجه به نیاز و بودجه خود، ادامه مطلب را بخوانید.

1. Keywords Everywhere

قیمت: از 10 دلار برای 100,000 اعتبار شروع میشود (طرح اولیه رایگان موجود است).

بهترین برای: تحقیق کلمات کلیدی و ردیابی رقبا.

اطلاعات زیر را در مورد یک کلمه کلیدی خاص در اختیار شما قرار میدهد:

  • حجم جستجوی ماهانه
  • نمودار روند
  • سختی سئو
  • هزینه هر کلیک (CPC)
  • میزان رقابت در تبلیغات گوگل
  • بک لینک های هر صفحه

از این افزونه کروم برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط از کلمات کلیدی اولیه خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از آن برای نظارت بر رتبه بندی صفحات وب رقبا و کلمات کلیدی مهم آنان استفاده کنید.

دانلود افزونه Keywords Everywhere برای گوگل کروم

2. TextOptimizer

قیمت: از 45 دلار در ماه شروع می شود (نسخه رایگان موجود است).

بهترین برای: سئوی درون صفحه

TextOptimizer یک ابزار دستیار نوشتار است. این افزونه کروم برای سئو به شما کمک میکند محتوایی را بنویسید و بهینه کنید که رتبه شما را در نتایج موتور جستجو افزایش دهد. به صفحه وبی که میخواهید بهینه سازی کنید بروید. نسخه رایگان آن صفحه شما را تجزیه و تحلیل میکند، به آن امتیاز میدهد و کلماتی را پیشنهاد میکند که می توانید برای غنی کردن مقاله خود استفاده کنید. از سوی دیگر، نسخه پولی، کلماتی را برای بهبود رتبه شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) پیشنهاد میکند.

دانلود افزونه TextOptimizer برای گوگل کروم

افزونه های گوگل کروم

3. Keyword Surfer

قیمت: از 49 دلار در ماه شروع میشود (نسخه رایگان موجود است).

بهترین برای: تحقیق کلمات کلیدی، سئوی درون صفحه و ردیابی رقبا

حتی نسخه رایگان Keyword Surfer هم یک ابزار قدرتمند است. در Google SERP، این افزونه کروم برای سئو این موارد را در اختیار شما قرار می دهد:

  • حجم جستجوی ماهانه تخمینی
  • CPC تبلیغات گوگل
  • ایده های کلیدواژه و حجم جستجوی تخمینی آنها

همچنین دارای یک تولید کننده طرح کلی مقاله رایگان است که یک طرح کلی محتوا را بر اساس صفحات دارای رتبه در نتایج جستجوی گوگل ایجاد میکند. نسخه پولی با ایجاد پاراگرافهای سفارشی که میتوانید کپی و ویرایش کنید، قدرت هوش مصنوعی (AI) خود را نشان میدهد.

دانلود افزونه Keyword Surfer برای گوگل کروم

4. FatRank

قیمت: رایگان

بهترین برای: بررسی رتبه یک صفحه در SERP و ردیابی رقبا

آیا میخواهید به سرعت بررسی کنید که آیا صفحه شما در رتبه بندی SERP قرار دارد یا خیر؟ FatRank افزونه رایگان SEO کروم برای شما است. FatRank به شما امکان میدهد رتبه یک صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص در SERP های گوگل بررسی کنید. این افزونه رایگان سئو میتواند تا عمق رتبه 100 جستجو کند. فقط به صفحه ای که میخواهید بررسی کنید بروید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید. FatRank رتبه فعلی صفحه در SERP های گوگل را به شما نشان میدهد. شما می توانید رتبه یک صفحه را برای حداکثر 50 کلمه کلیدی بررسی کنید و FatRank آنها را ذخیره میکند.

برای دانلود فایل CSV که رتبه صفحه را برای هر کلمه کلیدی فهرست میکند، روی گزارش کلیک کنید. FatRank همچنین برای بررسی رتبه بندی صفحات رقبای شما در کلمات کلیدی هدف مفید است.

دانلود FatRank برای گوگل کروم

5. Lighthouse

قیمت: رایگان

بهترین برای: تحلیل وب سایت و سئو فنی

Lighthouse یک ابزار بازرسی صفحه خودکار و منبع باز است. یکی از افزونه های رایگان SEO برای کروم، آزمایشهایی را روی یک صفحه اجرا میکند و گزارشی از عملکرد صفحه تولید میکند. در مرورگر کروم خود، به صفحه ای که میخواهید بررسی کنید بروید. افزونه Lighthouse را اجرا کنید. گزارشی را ایجاد میکند که عملکرد، کیفیت و صحت صفحه را نشان میدهد. Lighthouse همچنین پیشنهادات خود را برای بهبود هر معیاری که صفحه مشکل دارد، فهرست میکند. آیا میخواهید یک رکورد از گزارش صفحه خود را برای مرجع و معیار برای بهینه سازی نگه دارید؟ میتوانید گزارش تحلیل را به صورت فایل HTML یا PDF ذخیره کنید یا آن را چاپ کنید.

دانلود افزونه Lighthouse برای گوگل کروم

6. SEO Minion

قیمت: رایگان

بهترین برای: تحلیل صفحه و بررسی لینک های خراب

آیا به دنبال ابزاری هستید که بتواند بسیاری از وظایف سئو را انجام دهد؟ SEO Minion یکی از آن افزونه های رایگان سئو برای کروم است که تحلیل های مختلفی را انجام میدهد. از سئوی درون صفحه تا سئوی خارج از صفحه. به صفحه ای که میخواهید بررسی کنید بروید. افزونه SEO Minion را اجرا کنید و به شما این موارد را نشان میدهد:

  • تجزیه و تحلیل سئوی درون صفحه: این افزونه سئو HTML صفحه، از جمله تگ عنوان و متا تگ های شما را تجزیه و تحلیل و هر مشکلی را علامت گذاری میکند.
  • تجزیه و تحلیل پیوند: SEO Minion's Highlight All Links لینک های یافت شده در صفحه را برجسته میکند.
  • پیوندهای شکسته: این افزونه Chrome همه پیوندهای یک صفحه را بررسی میکند و به شما می گوید آیا پیوندهایی با مشکل پیدا کرده است.
  • تجزیه و تحلیل Hreflang: SEO Minion اعتبار تگ hreflang صفحه شما و وجود تگ های برگشتی را بررسی میکند.
  • پیش نمایش SERP: این برنامه افزودنی به شما نشان میدهد که صفحه شما در نتایج جستجوی Google چگونه به نظر میرسد.

دانلود افزونه Seo Minion برای گوگل کروم

7. Mozbar

قیمت: از 79 دلار شروع میشود (آزمایشی رایگان در دسترس است).

بهترین برای: SEO درون صفحه و تجزیه و تحلیل SERP

Mozbar به شما امکان میدهد به سرعت معیارهای یک صفحه را هنگام مشاهده آن بررسی کنید. میتوانید عناصر داخل صفحه مانند برچسبهای عنوان، متا و صفحه را مشاهده کنید. همچنین نتایج SERP را با ارائه جزئیاتی مانند اعتبار دامنه و اعتبار صفحه تجزیه و تحلیل میکند. هر صفحه در SERP دارای پیوندی به ابزار Link Explorer Moz است که جزئیاتی مانند تعداد پیوندهای ورودی و تعداد کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبه بندی شده است را ارائه میدهد. نسخه پریمیوم جزئیات بیشتری مانند سختی کلمه کلیدی، بهینه سازی صفحه و معیارهای SERP را در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود افزونه MozBar برای گوگل کروم

ابزارهای کمکی سئو

8. SimilarWeb

قیمت: از 167 دلار در ماه شروع میشود (نسخه رایگان موجود است).

بهترین برای: ردیابی رقبا

SimilarWeb ترافیک و سایر معیارهای مهم برای هر وب سایت را در اختیار شما قرار میدهد. این به شما امکان میدهد تا در مورد نحوه عملکرد وب سایت رقیب خود از نظر موارد زیر آگاه شوید:

  • جلسات: بازدیدهای ماهانه وب سایت، صفحات در هر بازدید، میانگین مدت بازدید و نرخ پرش را بیابید.
  • جغرافیا: کشورهای برتری که در ترافیک وب سایت سهیم هستند را بیاموزید.
  • منابع ترافیک: چه منابع ترافیکی کاربران اینترنتی را به این سایت فرستادند؟ آیا بیشتر آنها از جستجو، ایمیل یا تبلیغات نمایشی آمده اند؟

افزونه همچنین پیوندی به یک صفحه فرود در SimilarWeb دارد که در آن میتوانید وب سایت ها رایکدیگر مقایسه کنید.

دانلود افزونه SimilarWeb برای گوگل کروم

9. Mangools

قیمت: از 29.90 دلار در ماه شروع می شود (مدت آزمایشی 10 روزه رایگان در دسترس است).

بهترین برای: سئو داخلی، تحقیق بک لینک و ردیابی رقبا

Mangools ابزار بسیار خوبی برای بررسی قدرت سئوی هر وب سایتی است. این امر آنرا به ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل وب سایت رقیب شما تبدیل میکند. به وب سایتی که میخواهید آنالیز کنید بروید. برای بررسی جزئیات وب سایت، افزونه Mangools SEO را اجرا کنید:

  • اتوریتی دامنه و صفحه
  • کلمات کلیدی که وب سایت برای آنها رتبه بندی می کند
  • بک لینک ها

این افزونه کروم برای سئو به شما کمک میکند در مورد وب سایت هایی تحقیق کنید که میتوانید برای کسب بک لینک به آنها دسترسی پیدا کنید!

دانلود افزونه Mongools SEO برای گوگل کروم

10. SEOQuake

قیمت: رایگان

بهترین برای: تجزیه و تحلیل بک لینک و سئو داخلی

یک افزونه SEO Chrome میخواهید که هم SERP و هم صفحات وب را تجزیه و تحلیل کند؟ SEOQuake هر دو را بررسی میکند. SEOQuake یکی از افزونه های سئو رایگان چند منظوره برای کروم، SERP را تجزیه و تحلیل میکند، دشواری کلمات کلیدی را تخمین و نتایج جستجو را در یک فایل CSV ذخیره میکند. کافی است به صفحه وبی که می خواهید آنالیز کنید بروید، افزونه کروم را اجرا و عملکرد صفحه را مشاهده کنید. حساب SEMrush خود را برای مشاهده نمای کلی بک لینک ها و گزارش های تحلیلی وصل کنید.

11. Ahrefs

قیمت: از 83 دلار در سال شروع میشود.

بهترین برای: سئو داخلی و بررسی لینک

Ahrefs یک افزونه کروم چند منظوره برای سئو است. علاوه بر ارائه گزارش دقیق سئو در صفحه، به عنوان یک جستجوگر لینک شکسته و ردیاب تغییر مسیر نیز عمل میکند. به صفحه وبی که میخواهید آنالیز کنید بروید و روی افزونه Ahrefs کلیک کنید. این ابزار همچنین اطلاعات زیر را در مورد صفحه گزارش می دهد:

  • رتبه بندی URL
  • تعداد بک لینک ها
  • تعداد دامنه های ارجاع دهنده
  • تعداد کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبه بندی میکند.

همچنین میتوانید روی هر معیاری کلیک کنید تا به جزئیات بیشتر در ابزار اکسپلورر سایت Ahref بروید.

دانلود افزونه Ahrefs SEO برای گوگل کروم

12. Google PageSpeed ​​Insights

قیمت: رایگان

بهترین برای: بررسی زمان بارگذاری صفحه شما

سرعت بارگذاری صفحه یک عامل رتبه بندی است، بنابراین مهم است که مطمئن شوید وب سایت و صفحات آن به اندازه کافی سریع برای دسکتاپ و موبایل بارگذاری میشوند. مطمئن نیستید که سرعت صفحه شما مطابق با استانداردهای گوگل است؟ برای اجرای تجزیه و تحلیل سرعت هر صفحه، این افزونه رایگان SEO Chrome را دانلود کنید. به صفحه وبی که میخواهید آنالیز کنید بروید و روی افزونه PageSpeed ​​Insights کلیک کنید. نتایج دقیق در برگه دیگری نمایش داده میشود.

دانلود افزونه PageSpeed Insights برای گوگل کروم

13. BuzzSumo

قیمت: از 79 دلار در ماه شروع می شود (طرح رایگان موجود است).

بهترین برای: بررسی پیوندها در رسانه های اجتماعی

آیا میخواهید ببینید آیا صفحات شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشود؟ BuzzSumo پسوندی است که شما نیاز دارید. به صفحه ای که میخواهید بررسی کنید بروید. برای مشاهده تعاملات در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی روی افزونه کلیک کنید. BuzzSumo همچنین بیشترین محتوای به اشتراک گذاشته شده برای دامنه شما و بهترین فرمت های محتوای وب سایت شما را شرح میدهد. داشتن این بینش، انواع محتوایی را که مخاطبان رسانه های اجتماعی شما ترجیح میدهند، آشکار میکند!

دانلود افزونه BuzzSumo برای گوگل کروم

14. Hunter

قیمت: از 34 دلار شروع میشود (طرح رایگان موجود است).

بهترین برای: لینک سازی

Hunter آدرس های ایمیل مرتبط با یک دامنه را پیدا میکند، بنابراین میتواند به شما در ارتباط برای ایجاد پیوند کمک کند. برای تلاشهای خود برای ایجاد پیوند، به وب سایت یا صفحه ای که میخواهید با آن ارتباط برقرار کنید، بروید. روی افزونه Hunter کلیک کنید و ایمیل های مرتبط با URL را فهرست میکند.

دانلود افزونه Hunter برای گوگل کروم

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha