ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
8 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ که نباید از دست دهید

8 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ که نباید از دست دهید

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(2 رای)
فهرست مطالب

اینفلوئنسر مارکتینگ چیزی بیش از این نیست که یک سلبریتی با میلیونها دنبال کننده رسانه های اجتماعی درباره برند شما صحبت کند. این در مورد مشارکت با یک چهره تأثیرگذار در صنعت است که میتواند به شما در گسترش دامنه برند و موارد دیگر کمک کند. در این مقاله هشت مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ را که با اجرای یک کمپین قوی میتوانید از آن لذت ببرید، بیان شده است.

هشت مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ به شرح زیر است:

  1. بازگشت سرمایه بهتر (ROI)
  2. مشارکت های ارزشمندی تشکیل دهید
  3. مخاطبان خاص را هدف قرار دهید
  4. دسترسی خود را گسترش دهید
  5. آگاهی از برند را بهبود بخشید
  6. بهبود بهینه سازی موتور جستجو (سئو)
  7. ارتباط و اعتبار را افزایش دهید
  8. استراتژی محتوای خود را غنی کنید

influencer marketing

1. بازگشت سرمایه بهتر

ما این لیست را با یک مزیت عمده بازاریابی تأثیرگذار شروع میکنیم که نباید نادیده گرفته شود: ROI بهبود یافته. بازگشت سرمایه اینفلوئنسر مارکتینگ تقریبا 11 برابر بیشتر از سایر اشکال رسانه های دیجیتال مانند تبلیغات رسانه های اجتماعی است. این به دلیل اینست که مشارکت با اینفلوئنسر برند شما را به مخاطبان بیشتری معرفی میکند و برخلاف تبلیغات رسانه های اجتماعی سنتی، مخاطبین به گفته های آن شخصیت تأثیرگذار توجه میکنند. اینفلوئنسرها پیروانی دارند که به شدت روی حرف هایشان حساب میکنند. در حالی که افرادی که با تبلیغات رسانه های اجتماعی شما روبرو میشوند، ممکن است از کنار آن به سادگی عبور کنند.

2. مشارکت های ارزشمندی تشکیل دهید

یکی دیگر از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ، مشارکت های بلندمدت ارزشمندی است که میتوانید با اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا ایجاد کنید. مشارکت با اینفلوئنسرها بویژه اینفلوئنسرهای کوچکتر میتواند اعتبار و اطمینان شما را برای فالوورهایشان افزایش دهد. به این موضوع فکر کنید که اگر دوستتان محصولی را به شما توصیه کند و بگوید سالها از آن استفاده کرده است، آنرا قبول میکنید، درست است؟ همین امر در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ نیز صدق میکند. وقتی فالوورهای اینفلوئنسر میبینند که چگونه به همکاری با شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما ادامه داده اند، تمایل بیشتری به اعتماد به برند شما دارند. مزیت استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ این است که مانند بازاریابی دهان به دهان است اما در مقیاس بسیار بزرگتر.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: بازاریابی انتهای قیف: این جادو نیست، بازاریابی است

3. مخاطبان خاص را هدف قرار دهید

پایگاه هواداران یک اینفلوئنسر نشان دهنده صنعتی است که آنها در آن حضور دارند. اینفلوئنسرهای آرایش و زیبایی پیروانی دارند که مراقبت از خود را در اولویت قرار میدهند و از روندهای زیبایی پیروی میکنند. اینفلوئنسرهای بازی پیروانی دارند که یا خود گیمر هستند یا به جامعه بازیهای ویدیویی علاقه مند هستند. اینفلوئنسرها مخاطبین ویژه ای دارند که اغلب اوقات با روشهای بازاریابی دیجیتال سنتی دسترسی به آنها سخت است. با کمک اینفلوئنسرهایی که متعلق به صنایعی هستند که با صنایع شما همسو هستند، بهتر میتوانید به این مخاطبان خاص دسترسی پیدا کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

4. دسترسی خود را گسترش دهید

هنگامی که در یک بازاریابی تأثیرگذار شرکت میکنید، برند خود را به روی مخاطبانی نمایان میکنید که ممکن است با تلاشهای بازاریابی قبلی نتوانسته اید به آنها دسترسی پیدا کنید. با اینفلوئنسر مارکتینگ شما فقط برای مخاطبان و دنبال کنندگان خود بازاریابی نمیکنید. شما در حال بازاریابی برای مخاطبان و دنبال کنندگان آنها نیز هستید. مزیت کار با اینفلوئنسر این است که میتواند به شما کمک کند تا به بخشهای دیگر از مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. گرچه آنها با تلاشهای بازاریابی سنتی دور از دسترس باشند.

5. آگاهی از برند را بهبود بخشید

هنگامی که به مخاطبان جدیدی دست می یابید، خواه ناخواه، آگاهی از برند را بهبود میبخشید. بطور خلاصه اینفلوئنسرها یک مگافون دیجیتال را برای برند شما ایجاد میکنند و به آن کمک میکنند تا مخاطبان جدیدی را جذب کند و تازه واردان را تشویق میکنند تا درباره شما بیشتر بدانند. آیا تا به حال یک برند را از طریق یک پادکست پیدا کرده اید و سپس ناگهان متوجه میشوید که چقدر تبلیغات برای آن برند وجود دارد که قبلاً به آنها توجه نکرده بودید؟ این آگاهی از برند در بهترین حالت آن است. اینفلوئنسرها میتوانند به مخاطبان فشار نهایی لازم را بدهند تا به برند شما توجه کنند و آگاهی از برند شما را بهبود بخشند. این یک مزیت بزرگ استفاده از اینفلوئنسرها برای کمک به تبلیغ برند شماست و نباید از آن غافل شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: اهمیت برندسازی در شبکه های اجتماعی

6. سئوی خود را بهبود بخشید

بله، درست خواندید. یکی از مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ اینست که میتواند به شما در بهبود رتبه سئو کمک کند. اما چگونه؟

همانطور که در پستهای قبلی صحبت کردیم، پروفایل لینک شما نقش مهمی در رتبه بندی سئو شما ایفا می کند. موتورهای جستجو به کیفیت لینکهای شما به عنوان گواهی بر اعتبارتان نگاه میکنند. وقتی با اینفلوئنسرها شریک میشوید، این فرصت را دارید که بک لینکهای باکیفیت و معتبر بیشتری برای وب سایت خود کسب کنید و سئوی خود را بهبود بخشید. زمانی که اینفلوئنسرها دامنه برند شما را افزایش میدهند، این دیده شدن میتواند منجر به تعامل بیشتر با برند و ترافیک در سایت شما شود که هر دو عامل اصلی در رتبه بندی سئوی وب سایت هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: 5 دلیل برای سرمایه گذاری در سئو کسب و کار

7. افزایش ارتباط و اعتبار

همکاری با یک اینفلوئنسر به ایجاد اعتبار برند شما با ایجاد اثبات اجتماعی کمک میکند. گفتن به مخاطبان در مورد برند خود یک چیز است اما وقتی آنها در مورد آن از کسی میشنوند که مشتاقانه نظراتش را دنبال میکنند و برایش ارزش قائل هستند، خب این کاملا چیز دیگری است. هر چقدر هم که دیوانگی به نظر رسد، 70 درصد مصرف کنندگان میگویند که به نظر یک اینفلوئنسر به اندازه دوستان واقعی خود اعتماد دارند. علاوه بر این مصرف کنندگان نشان میدهند که اصالت یک عامل کلیدی در پیروی از یک شخص است. همه اینها نشان میدهد که فالوورهای یک اینفلوئنسر به آنچه که او در رسانه های اجتماعی میگوید و انجام میدهد، مانند برندهای واقعی نگاه نمیکنند. در واقع وقتی یک اینفلوئنسر محصولی را تبلیغ میکند، دنبال کنندگان او بجای اینکه آنرا به عنوان یک تبلیغ ببیند، بعنوان یک توصیه استنباط میکنند.

جذب مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی

8. استراتژی محتوای خود را غنی کنید

در مجموع اینفلوئنسر مارکتینگ استراتژی بازاریابی محتوای فعلی شما را متنوع و غنی میکند. همراه با تبلیغات پولی و سئو، شما اینفلوئنسرها را در گوشه ذهن خود نگه دارید که به دیگران درباره برند شما به شیوه ای کمتر بازاریابانه و بطور معتبرتر میگویند. اینفلوئنسرها در واقع تولیدکنندگان محتوا هستند، به این معنی که می دانند چگونه محتوای منحصربه فردی تولید کنند که توجه افراد را جلب کند و آنها را به شنیدن وادار کند. اینفلوئنسرها با محتوایی که برای برند شما ایجاد میکنند، مخاطبان را مستقیماً به صفحات لندینگ شما هدایت میکنند؛ جایی که میتوانید آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha