ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
لینکدین و نحوه بازاریابی با استفاده از آن

لینکدین و نحوه بازاریابی با استفاده از آن

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(2 رای)
فهرست مطالب

هنگامی که به پلتفرمهای رسانه های اجتماعی برای استفاده جهت کسب و کار خود فکر میکنید، اکثر مردم تمایل دارند بطور خودکار به تولید محتوا در فیسبوک یا توییتر و اینستاگرام فکر کنند. یکی از آخرین شبکه های اجتماعی که افراد به آن توجه میکنند، شبکه تجاری قدرتمندی به نام لینکدین است. مطمئناً وقتی به تعداد کاربران فعال ماهانه (MAU) لینکدین نگاه میکنیم، بزرگترین شبکه اجتماعی موجود نیست و حدود 310 میلیون MAU دارد. در مقایسه با 330 میلیون در توییتر، 2.7 میلیارد در فیس بوک یا 1 میلیارد در اینستاگرام عدد زیادی نیست. اما مخاطبانش از پردرآمدترین افراد هستند. فیس بوک، توییتر و بقیه خیلی پر سر و صدا هستند. در حالیکه زمانی لینکدین بسیار ساکت بود ولی در حال حاضر شروع به شلوغ تر شدن کرده است.

برخلاف فیسبوک که اکثر مردم همچنان برای ارتباط با دوستان خود یا تماشای ویدیوهای خنده دار به آن مراجعه میکنند، لینکدین مقصدی برای افراد همفکر در یک صنعت است که در مورد صنعت خود بیشتر بیاموزند. بنابراین اگر به دنبال مکانی برای هدایت ترافیک کیفی B2B به وبسایت یا وبلاگ خود هستید، این پلتفرم عالی است. طبق تحقیقات انجام شده توسط Econsultancy لینکدین اکنون مسئول 64 درصد از کل بازدید و هدایت از کانالهای رسانه های اجتماعی به وبسایت های شرکتی است. حتی بیشتر از این، تصمیم گیرندگان کلی در اکثر شرکتها (مدیرعامل و مدیران ارشد) بیشتر از هر شبکه اجتماعی عمومی از لینکدین استفاده میکنند. همین امر برای 41 درصد از میلیونرها صدق میکند. ثابت شده است که مخاطبان لینکدین به شدت با محتوا درگیر هستند. از هر 10 کاربر 6 کاربر فعالانه به دنبال بینش صنعت هستند.

ما میتوانیم این مطلب را ادامه دهیم اما احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که پلتفرم لینکدین مجموعه ای از افراد تحصیل کرده، ماهر و تأثیرگذار با هدف جستجوی دقیق را به برند شما دسترسی میدهد. بنابراین اگر میخواهید به افرادی دسترسی پیدا کنید که در اکثر شبکه های اجتماعی دیگر چندان فعال نیستند اما میتوانند تأثیر قابل توجهی بر فروش سازمان شما داشته باشند، وقت آن است که لینکدین را جدی بگیرید. در گذشته ایجاد یک رابطه ارزشمند با این افراد بسیار دشوار بود.

بازاریابی لینکدین

بازاریابی لینکدین چیست؟

لینکدین با اکثر شبکه های اجتماعی کمی متفاوت است. بیشتر شبکه های اجتماعی بر روی کارهای سرگرم کننده ای که در اوقات فراغت خود انجام میدهید متمرکز هستند. در حالی که لینکدین بر ایجاد روابط تجاری متمرکز است. در نتیجه زمانیکه میخواهید بازاریابی را در لینکدین انجام دهید، باید بیشتر در مسیر ایجاد ارتباط با مشتریان (بالقوه)، ایجاد سرنخ، بهبود آگاهی از برند خود، تقویت روابط تجاری و مشارکت و به اشتراک گذاری محتوا برای ایجاد لیدری، فکر نموده و در نهایت ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

با همه تغییرات اخیر در لینکدین، این مکان بیشتر به مکانی سرگرم کننده تبدیل میشود اما تمرکز هنوز بر شرکتها و رشد کسب و کار شما است. در نتیجه اگر میخواهید موفق تر شوید، لینکدین باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شرکت شما باشد. هنگامی که از لینکدین برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده میکنید، به ویژگیهای مفید مرتبط با تجزیه و تحلیل، ارتباطات، برندسازی و غیره دسترسی پیدا میکنید.

چرا لینکدین باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما باشد

لینکدین مکانی برای یادگیری است؛ برای رشد خود و کسب و کارتان. مردم به لینکدین می آیند تا مستقیماً به آنها فروخته نشوند؛ بنابراین اگر میخواهید موفق باشید، باید یک استراتژی بازاریابی قوی (محتوا) ایجاد کنید. همانطور که میدانید بازاریابی محتوا در مورد حل همان مشکلاتی است که محصول یا خدمات شما تنها از طریق رسانه ای که ایجاد و تبلیغ میکنید حل میکند. این در مورد فشار آوردن آشکار به کسب و کار شما، ارسال هرزنامه و تلاش برای فروش سخت نیست. این در مورد کمک به دیگران است.

بازاریابان B2B نظرسنجی شده گفتند که لینکدین مسئول 80 درصد از سرنخ های رسانه های اجتماعی آنها است. اما اگر میخواهید در لینکدین موفق باشید، برای دستیابی به نتایج دلخواه، به رویکردی متفاوت نسبت به سایر پلتفرمها نیاز دارید. زمانی که لینکدین به درستی مورد استفاده قرار گیرد، یک ابزار بازاریابی مؤثر است که میتواند کسب و کار شما را به سطح بالاتری برساند.

مارکتینگ در لینکدین

اهداف بازاریابی لینکدین

قبل از اینکه بخواهیم روی تولید محتوا برای استراتژی بازاریابی محتوای لینکدین شما کار کنیم، ابتدا باید بفهمیم که چگونه میتوانیم بطور مؤثر به این مخاطبان بسیار هدفمندی که لینکدین ارائه میدهد، دسترسی پیدا کنیم. برای نی به آن، باید یک رویکرد بازاریابی محتوا را بر اساس این اهداف تنظیم کنیم:

  • جالب باشید. ممکن است شما برای شروع به اشتراک گذاری اوراق سفید خود به عنوان محرک اصلی استراتژی بازاریابی محتوای لینکدین خود مشمول شوید. با این حال چیزهای بیشتری برای ارائه وجود دارد. میتوانید جرقه گفتگو در مورد یک رویداد خبری یا کنفرانسی را که در آن شرکت میکنید، ایجاد کنید. شاید بتوانید برخی از آخرین بینشهای ارائه شده توسط یک تأثیرگذار صنعت را به اشتراک بگذارید. گرافیکهای خنده دار در مورد زندگی کاری ایجاد کنید یا گرافیکهای خنده دار دیگران را به اشتراک بگذارید و اظهارات خود را به آنها اضافه کنید.
  • کمک کننده باشید. همه چیز با مفید بودن، تولید محتوایی که دانش جدیدی ارائه میکند (برای اینکه خواننده شما باهوش تر به نظر برسد) یا میتواند در تصمیم گیری حرفه ای کمک کند، شروع می شود.
  • به آنها کمک کنید به دیگران کمک کنند. متخصصان محتوا در لینکدین همیشه به دنبال محتوایی هستند که بتواند برای شبکه حرفه ای آنها مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که در مورد اشتراک گذاری همه چیزهایی که در لینکدین توزیع میکنید، فکر میکنید.
  • به آنها کمک کنید به خودشان کمک کنند. وقتی شخصی محتوای جذاب شما را به اشتراک میگذارد، باعث میشود که باهوش، آگاه، با استعداد و غیره به نظر برسد. افراد در لینکدین همیشه به دنبال ارتقای برند خود هستند؛ بنابراین تا حد امکان اینکار را برای آنها آسان کنید.
  • روی دستاوردها تمرکز کنید. باید به خاطر داشته باشید که خوانندگان محتوای شما در لینکدین در حال مصرف و به اشتراک گذاری محتوا برای پیشرفت شغلی خود هستند. میل آنها برای موفقیت حرفه ای را با محتوای خود تغذیه کنید.
  • همه جا باشید. از زمان ظهور گوشیهای هوشمند در سالها پیش، افراد بیشتری از محتوای شما در دستگاه های مختلف نسبت به دسکتاپ استفاده میکنند. لینکدیننیز استنثا نیست؛ 43 درصد از ترافیک لینکدین از طریق تلفن همراه بوده است. اگر محتوای شما خوانا نباشد یا تصاویر در موبایل نامشخص باشد، اعتماد کاربران و خوانندگان را از دست خواهید داد.
پیشنهاد میکنیم بخوانید: چرا کسی محتوای ما را نمیخواند؟

نکات بازاریابی لینکدین برای رشد کسب و کار شما

یکی از قویترین عناصر یک فروش خوب شخصی بودن آن است. میتوانید بروزرسانی ها را از طریق صفحه لینکدین خود به اشتراک بگذارید. هنوز هیچ گزینه ای برای انتشار محتوای طولانی وجود ندارد. این یک فرصت منحصر به فرد است که به شما امکان میدهد از قویترین دارایی های شرکت خود یعنی کارمندانتان استفاده کنید. اینکار به توانمندسازی کارکنان شما کمک میکند و در عین حال بینشی منحصر به فرد از شرکت شما میدهد. با این حال بدان معنا نیست که نمیتوانید محتوای کارمندان خود را در صفحه کسب و کار خود به اشتراک بگذارید.

مزایای پلتفرم انتشار لینکدین

1. خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید

این یکی ممکن است بی معنا به نظر برسد اما با این وجود، یکی از مزایای اصلی پلتفرم لینکدین این است که به شما امکان میدهد خود را بعنوان یک رهبر فکری در صنعت خود قرار دهید. انتشار محتوا در لینکدین به مهارت و تخصص شما اعتبار میبخشد. این فقط شما نیستید که بعنوان مثال بگویید «من چیزی در مورد بازاریابی محتوا میدانم» بلکه به شما امکان میدهد استعداد خود را به نمایش بگذارید. در عوض به شما کمک میکند تا فروش خود را آسانتر کنید؛ زیرا مردم بیشتر به شما اعتماد دارند. آشنایی باعث ایجاد اعتماد می شود. هنگامی که شما و شرکتتان بطور مداوم در فید خبری ظاهر میشوید، اعتماد ایجاد میکنید و اعتماد باعث رونق کسب و کار میشود.

2. با هدف جستجوی بالا به مخاطبان مرتبط دسترسی پیدا کنید

همانطور که قبلاً گفتیم افراد در لینکدین یک مجموعه مخاطب بسیار هدفمند هستند. در ابتدا افرادی که محتوای شما را میبینند، مستقیما با برند شما ارتباط برقرار میکنند. اما زمانیکه آنها شروع به درگیر شدن با محتوای شما میکنند، ارتباطات آنها متوجه تخصص شما و همچنین محتوای شما میشود. اینها افرادی هستند که شما دوست دارید به محتوای شما توجه داشته باشند. از این گذشته شما قبلاً با آنها تجارت کرده اید یا آنها سرنخ های کسب و کار شما هستند.

3. محتوای شما در نمایه شما نمایش داده میشود

یکی از ویژگیهای عالی پلتفرم انتشارات لینکدین این است که محتوایی را که ایجاد کرده اید در بالای نمایه خود به نمایش میگذارد. این بدان معنی است که وقتی یک مشتری تجاری بالقوه یا شخص دیگری نمایه شما را مشاهده میکند، اولین چیزی که میبیند محتوایی است که شما منتشر کرده اید. با ایجاد یک نسخه عالی و جذاب، میتوانید آنها را به اندازه ای تحت تأثیر قرار دهید که به شما کمک کند معامله بعدی خود را سریعتر ببندید.

4. با جذب فالوورها دامنه دسترسی به محتوای خود را افزایش دهید

هنگامی که محتوا از طریق نمودار اجتماعی لینکدین طنین انداز میشود، توسط افرادی که هنوز مخاطب شما نیستند، دریافت میشود. اگر آنچه را که میبینند دوست بدارند، همیشه میتوانند دکمه دنبال کردن را فشار دهند. با داشتن فالوورهای بیشتر، نفوذ و دسترسی محتوای شما افزایش میابد و این پتانسیل را دارد که در فید خبری افراد بیشتری نشان داده شود. با گسترش دسترسی خود به افرادی که هنوز تماس مستقیمی با هم ندارند، میتوانید توجه ارتباطات بالقوه جدید را به خود جلب کنید و به شما کمک میکند تا سرنخهای خود را بصورت رایگان افزایش دهید.

پیدا کردن مشتریان جدید در لینکدین

نحوه انتشار در پلتفرم انتشارات لینکدین

لینکدین تولید محتوای باکیفیت را بسیار آسان میکند. پس از ورود به لینکدین در بالای صفحه گزینه اشتراک گذاری مقاله، عکس یا بروزرسانی را خواهید یافت. اما گزینه نوشتن مقاله نیز وجود دارد. پس میتوانید فوراً شروع به نوشتن در زمینه ای که علاقه دارید کنید، عنوانی اضافه کنید که خوانندگان تان را ترغیب میکند که روی آن کلیک کنند و یک تصویر متقاعدکننده اضافه کنید. البته همیشه لازم نیست محتوا را از ابتدا بنویسید و می توانید از محتوای موجودی که قبلاً در جای دیگری منتشر کرده اید، مجدداً استفاده کنید (مطمئن شوید که یک کپی مو به مو نباشد).

چه چیزی در پلتفرم لینکدین منتشر شود؟

اگرچه فرآیند انتشار بسیار ساده است اما شما هنوز هم باید محتوایی برای ارسال داشته باشید. بنابراین چه نوع محتوایی در لینکدین بهتر عمل میکند؟ همانطور که در مقدمه خود گفتیم، طبق گفته خود لینکدین، از هر ده کاربر لینکدین، شش نفر بیشتر علاقمند به مطالعه در مورد بینش صنعت خود هستند. پس از آن، 53 درصد به اخبار شرکت و 43 درصد به محصولات و خدمات جدید علاقه مند هستند. از قابلیت استوری لینکدین برای نشان دادن نگاهی اجمالی به کسب و کار خود استفاده کنید. استوری لینکدین ابزاری فوق العاده برای شرکتها است تا از ارتباطات، مشتریان فعلی و احتمالی خود دعوت کنند تا نگاهی آرام به پشت صحنه کسب وکار شما داشته باشند.

استوری های لینکدین چیست؟

احتمالاً قبلاً از ویژگی استوری در اینستاگرام، اسنپ چت یا فیس بوک استفاده کرده اید، بنابراین ممکن است قبلاً با این مفهوم آشنا شده باشید. استوریهای لینکدین تفاوت چندانی با سایر پلتفرم ها ندارند. این یک روش آسان و بسیار جذاب برای به اشتراک گذاشتن یک قطعه کوچک از محتوا با مخاطبان خود در لینکدین است. درست مانند استوری در سایر پلتفرم ها، در عرض 24 ساعت منقضی میشوند. در حال حاضر استوری فقط در تلفن همراه در دسترس است.

استفاده از استوری لینکدین کاملاً شهودی است. برای ایجاد یک داستان جدید، برنامه لینکدین را در تلفن همراه خود باز کنید و کمی به پایین اسکرول کنید (گاهی اوقات درست در بالای نوار جستجو است، گاهی اوقات باید از اولین پست معمولی عبور کنید) و روی دایره کوچک ضربه بزنید. پس از کلیک بر روی دایره برای چه کسی یا کدام شرکت میخواهید یک داستان ایجاد کنید، می توانید دو نوع محتوا را انتخاب کنید. میتوانید با استفاده از دوربین گوشی خود عکس یا فیلم بگیرید یا میتوانید عکس یا ویدیو را از گالری خود آپلود کنید. (فیلمها میتوانند حداکثر 20 ثانیه باشند). پس از زدن دکمه پست، استوری شما برای فالوورهای شما به اشتراک گذاشته میشود و آنها میتوانند استوری شما را با ارتباطات خود به اشتراک گذارند.

هنگامی که یک مخاطب به استوری شما واکنش نشان میدهد، تصویری از آن واکنش را در صندوق پیام های ورودی خود خواهید دید. اگر آن پیام را روی دسکتاپ خود مشاهده کردید، میتوانید روی صفحه نمایش کلیک کنید و در یک پنجره جدید ببنینید. URL را در بالا کپی کنید و در نهایت یک پیوند دائمی به استوری خود خواهید داشت. پیوندی که میتوانید آن را به یک پست معمولی اضافه کنید و مردم را تشویق به تماشای آن در 24 ساعت آینده کنید. این واقعاً میزان بازدید استوریهای شما را افزایش میدهد.

استوری های لینکدین

6 روش برای استفاده از استوری های لینکدین برای ارتقای برند خود

از 760 میلیون کاربر جهانی لینکدین، تنها حدود 1 درصد از آنها بطور منظم محتوا به اشتراک میگذارند. از آنجایی که استوریهای لینکدین هنوز یک ویژگی جدید و برای اکثر افراد آزمایش نشده است، استفاده از آن حتی کمتر است. این به این معنی است که یک فرصت عالی برای قرار دادن نام تجاری خود در راس چشمان فالورها و افراد دیگر وجود دارد.

شما می توانید این کارها را انجام دهید:

  • ثبت لحظات افراد در پشت صحنه روز کاری خود یا اینکه چگونه شرکت شما چیزهایی را خلق میکند.
  • پخش زنده از رویدادها
  • میزبانی پرسش و پاسخ
  • با اینفلوئنسرها در گروه های لینکدین درگیر شوید.

یکی دیگر از راههای عالی لینکدین برای تعامل با افراد، استفاده از گروه های لینکدین است. گروه های لینکدین مکانی عالی برای یافتن افرادی از همان صنعت با علایق مشابه شما هستند که احتمالاً هنوز ارتباطی با هم ندارید. هدف یک گروه لینکدین ایجاد مکانی برای بحثهای تجاری باکیفیت است. اگرچه با همه بروزرسانی هایی که لینکدین در سال گذشته برای پلتفرم خود منتشر کرده است، گروه های لینکدین کمی فراموش شده اند، اما هنوز هم بسیار قدرتمند هستند. با رفتن به بخش «کشف گروه» میتوانید گروه های مربوطه را شناسایی و به آنها بپیوندید که به شما امکان دسترسی به تمام افراد تأثیرگذار در صنعت شما را میدهد.

بسته به مدت زمانی که میتوانید صرف کنید، مرتبطترین گروه ها را برای خود و شرکت خود انتخاب کنید. میتوانید تا حد امکان به بسیاری از افراد بپیوندید یا حتی شاید خودتان یکی بسازید. گروه ها راه بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما هستند اما حتی بهتر است فقط محتوای خود را پست و فرار نکنید بلکه ایجاد روابط واقعی و پایدار با افرادیکه برای کسب و کار شما مهم هستند، بسیار اهمیت دارد. بنابراین برای این گروه ها ارزش بیافزایید، مقالات جالبی از دیگرانی که آنلاین پیدا کرده اید ارسال کنید، در بحثها مشارکت و ارزش بیشتری اضافه کنید. تنها با افزودن ارزش، بدون چشم داشت، میتوانید آن روابط پایدار را ایجاد کنید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: عناوین را چگونه بنویسیم تا باعث جذب کلیک شود؟

از هشتگ ها در لینکدین برای رشد پایگاه مشتری خود استفاده کنید

از سال 2016 میتوانید هشتگ هایی را در پستهای خود اضافه کنید که قابل لمس هستند و به نتایج جستجو منتهی میشوند تا بتوانید پستهای دیگری را با همان هشتگ کشف کنید. به عبارت دیگر هشتگها به شما کمک میکنند تا محتوایی را در مورد یک موضوع خاص پیدا کنید که مرتبط با صنعت شما باشد. به علاوه اگر به محتوای خود هشتگ اضافه کنید، محتوای خود را برای افراد دیگر از جمله کسانی که به شما متصل نیستند، قابل کشف میکنید. همچنین میتوانید هشتگها را در لینکدین دنبال کنید. به این معنی که پستهایی که حاوی هشتگ خاصی هستند در فید خبری شما ظاهر میشوند. هشتگها راه بسیار خوبی هستند تا به الگوریتم لینکدین اطلاع دهید که پست شما درباره چیست و چه مخاطبانی برای آن در نظر گرفته شده اند. معمولاً 10 هشتگ را توصیه میشود.

در حال حاضر هشتگها و امکان جستجوی آنها فقط روی محتوای ارسال شده در لینکدین کار میکند، بنابراین روی پروفایلها و صفحات شرکت کار نمیکند. اگر آنها را در نمایه یا صفحه شرکت خود قرار دهید، افراد نمیتوانند آنها را با استفاده از جستجو پیدا کنند و همچنین به یک پیوند آبی قابل کلیک تبدیل نمیشوند.

ارسال خبرنامه در لینکدین

در حالی که خبرنامه هنوز برای همه در دسترس نیست ولی چیزی است که باید آنرا در نظر داشته باشید. خبرنامه لینکدین مجموعه ای از مقالاتی است که شما بطور منظم در لینکدین منتشر میکنید. معمولاً در مورد یک موضوع خاص است (مانند اکثر خبرنامه ها). مردم میتوانند در خبرنامه شما مشترک شوند و در لحظه ای که اینکار را انجام میدهند، هر زمان که مقاله جدیدی را در خبرنامه لینکدین منتشر میکنید، یک اعلان صفحه، درون برنامه ای و ایمیلی دریافت میکنند.

تعامل با برندهای دیگر در لینکدین

استفاده از لینکدین شرکت و صفحات ویترین برای بازاریابی شما

اگرچه تمام مثالهای قبلی نمونه هایی هستند که بر روی افراد درون شرکت شما و اقداماتی که میتوانند برای کمک به کسب وکار شما در سطح بعدی و ایجاد سرنخ انجام دهند، متمرکز شده اند، اما راهی برای شرکتها وجود دارد که هویت برند خود را در لینکدین به نمایش بگذارند. صفحه شرکت شما باید نشان دهنده اطلاعات بالاترین سطح در مورد کسب و کار شما باشد. صفحه شرکت به اعضای لینکدین کمک میکند تا درباره کسب و کار، نام تجاری و فرصتهای شغلی با کسب و کار شما آشنا شوند. صفحات شرکت نیز یک راه عالی برای ایجاد تخصص در صنعت است. اگر شرکت شما دارای هویتهای تجاری متفاوتی است، میتوانید از ویژگی «ویترین» نیز برای نشان دادن هویتهای برندهایمختلف که به برند مادرتان مرتبط هستند، استفاده کنید.

هنگامی که صفحات شرکت ایجاد شد، در درجه اول به عنوان صفحات فرود برای بخش منابع انسانی مشاغل استفاده میشد. اگرچه این هنوز یکی از راه های استفاده از صفحه شرکت شما است اما صفحه شرکت شما نیز به مکانی عالی برای هدایت نتایج تجاری، افزایش آگاهی از برند، ارتقای فرصتهای شغلی و آموزش مشتریان بالقوه در مورد محصولات و خدمات شما تبدیل میشود. شما میتوانید اینکار را با به اشتراک گذاری محتوای کارمندان خود که در لینکدین ایجاد شده اند، یا با اشتراک گذاری محتوای ایجاد شده خارج از لینکدین انجام دهید. اگر خودتان وب سایت قوی ندارید، میتوانید از این صفحه به عنوان راهی برای ارتقای آگاهی برندتان در موتورهای جستجو استفاده کنید. با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، میتوانید کلمات کلیدی مهم برای کسب و کار خود را شناسایی و آنها را در متن صفحه خود قرار دهید.

در صفحه شرکت لینکدین خود چه کاری باید انجام دهید و بهترین روش ها چیست؟

فقط به این دلیل که شما یک صفحه دارید به این معنی نیست که فالوورها می آیند. با این حال با نکات و استراتژیهای تجاری زیر میتوانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

1. از قدرت کارمندان خود استفاده کنید

بزرگترین کار این مقاله به توانمندسازی کارمندان شما اختصاص دارد تا شرکت شما را از سایرین در لینکدین متمایز کند. صفحه شرکت شما نیز تفاوتی ندارد. شما به همکاران و کارمندان خود نیاز دارید. آنها بزرگترین و اولین حامیان برند شما هستند. با افزودن آنها به عنوان فالوور به صفحه خود، میتوانید بطور غیرمستقیم از شبکه آنها استفاده کنید. با درخواست از آنها برای اضافه کردن صفحه شرکت شما به نمایه های خود به عنوان مکان فعلی که در آن کار میکنند، بطور خودکار به دنبال کننده صفحه شما تبدیل میشوند. این باعث میشود آنها به راحتی در مورد هر پستی که میگذارید مورد توجه قرار گیرند تا بتوانند به راحتی آنرا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

2. اجازه دهید شخصیت برند شما در صفحه شما بدرخشد

درست مانند صفحه فیس بوک شرکت شما، صفحه نمایه توییتر شما و غیره، لینکدین این قابلیت را ارائه میدهد که صفحه شرکت شما را به گونه ای تنظیم کند که شخصیت برند شما درخشنده باشد. با استفاده از راهنماهای سبکی که برای برند بصری خود ایجاد کرده اید، می توانید تصویر بنر خود را خلاقانه تر کنید. از خود بپرسید چرا کسی میخواهد وقت خود را صرف خواندن مشخصات شرکت شما کند؟ پیوندهای مرتبط به وب سایت، وبلاگ و غیره را وارد کنید.

3. محتوای ارزشمند ارائه دهید

شخصیت برند شما عمدتاً برای بخشهای ثابت صفحه شرکت شما کافی نیست تا افراد را علاقمند نگه دارد. بهترین راه برای رشد مخاطبان و جذاب نگه داشتن فالوورها، ارزش گذاری برای آنهاست. سعی کنید انواع مختلفی از محتوایی را ارسال کنید که ممکن است مخاطب هدف شما به آن علاقمند باشد. مواردی مانند اخبار شرکت، تخصص فکری، محتوای ایجاد شده توسط کارمندان شما. در کنار آن، سعی کنید فعالانه با فالوورهای خود درگیر شوید و از آنها بپرسید که چه چیزی مهمتر است یا چه چیزی را دوست دارند ببینند. با جذاب و ارزشمند کردن آن تا حد ممکن، مطمئناً شروع به جمع آوری فالوورهای بیشتری خواهید کرد و به مرور زمان به رسمیت شناخته میشوید.

استفاده از گروه های لینکدین برای بازاریابی

به نظر می رسد بسیاری از گروه های لینکدین به جای بحثهای ارزشمند و تعاملات معنادار، مملو از تبلیغات شخصی و هرزنامه هستند. مطمئناً همیشه موارد نامناسب وجود دارد اما این بدان معنا نیست که یک گروه لینکدین نمیتواند برای تجارت شما مفید باشد. رسانه های اجتماعی در حال تغییر به جوامع بسته تر مانند گروه های فیس بوک هستند و یک گروه لینکدین تعاملی خوب نگهداری شده و عالی ممکن است بهترین چیز برای تعامل با مخاطبان باشد.

منبع: usergrowth.io

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha