ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
پر کردن کلمات کلیدی یا Keyword stuffing چیست؟

پر کردن کلمات کلیدی یا Keyword stuffing چیست؟

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(2 رای)
فهرست مطالب

پر کردن کلمات کلیدی یا Keyword stuffing، عمل پر کردن صفحه با کلمات کلیدی برای افزایش رتبه آن صفحه در نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ است. این کلمات کلیدی میتوانند در چند محل از جمله داخل محتوا، لیستهای جداگانه و موارد دیگر ظاهر شوند. با وجود اینکه پر کردن کلمات کلیدی دیگر کار نمیکند (اکنون به عنوان یک تاکتیک سئو کلاه سیاه دیده میشود)، بسیاری از شرکتها بطور تصادفی در هنگام شروع سئو درگیر آن میشوند. در حالی که این یک اشتباه صادقانه است ولی میتواند رتبه کسب و کار را در نتایج جستجو کاهش دهد. به همین دلیل است که یادگیری پر کردن کلمات کلیدی (کیورد استافینگ) و همچنین جلوگیری از وقوع آن در سئو ضروری است. این راهنمای مفید و مختصر همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از کلمات کلیدی بدانید به شما ارائه میدهد.

کلمات کلیدی و سئو

نمونه هایی از پر کردن کلمات کلیدی

در زیر نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی را مشاهده میکنید. کلمه کلیدی، در این مورد، «اردک لاستیکی زرد» است:

برای فرزندانتان یک اردک لاستیکی زرد تهیه کنید. یک اردک لاستیکی زرد اسباب بازی جذابی است، بنابراین همین امروز یک اردک لاستیکی زرد بخرید. با یک اردک لاستیکی زرد میتوانید هزاران سرگرمی لاستیکی زرد داشته باشید. به راحتی میتوان زمان حمام را با یک اردک لاستیکی زرد عالی کرد.

این پاراگراف مشکلات زیادی دارد از جمله:

چگالی کلمه کلیدی: کلمه کلیدی «اردک لاستیکی زرد» پنج بار در یک پاراگراف با 49 کلمه استفاده شده است. این بطور غیرقابل قبولی بالا است و جریمه موتورهای جستجو را به دنبال خواهد داشت. این پاراگراف به صورت مکالمه ای نوشته نشده است تا مردم بخوانند. این به معنای فریب خزنده های موتور جستجوی گوگل است. هر بازدید کننده ای که با این پاراگراف مواجه شود بلافاصله سایت را ترک میکند. واقعاً هیچ حس سازماندهی یا انسجام در پاراگراف وجود ندارد. این فقط مکانی برای استفاده از کلمه کلیدی «اردک لاستیکی زرد» است. نوشتن محتوای خود با دیدگاه مخاطب و همچنین تصحیح محتوا، میتواند به شما کمک کند تا کلمات کلیدی پر شده را تشخیص دهید.

بهینه سازی بیش از حد با کلمات کلیدی

چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟

برای درک پر کردن کلمات کلیدی، باید بطور کلی به کلمات کلیدی فکر کنید. از کلمات کلیدی برای کمک به افراد برای یافتن صفحات وب سایت شما استفاده میشود. به عنوان مثال اگر اردک لاستیکی میفروشید، نمیخواهید بازدیدکنندگانی به صفحه شما بیایند که شیلنگ یا مبلمان باغی میخواهند. شما بازدیدکنندگانی را میخواهید که به اردک های لاستیکی علاقه دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، تمام صفحات وب شما باید حاوی متنی باشد که با کلمات کلیدی اطراف اردک های لاستیکی مرتبط باشد. همین امر در مورد هر گونه تبلیغات مبتنی بر وب، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و استراتژیهای سئو صادق است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: سئو مبتنی بر موضوع یا سئو مبتنی بر کلمه کلیدی؟

شما راه های مختلفی برای فهمیدن اینکه کدام کلمات کلیدی برای کسب و کار شما مناسب است، دارید. از استفاده از نرم افزار گرفته تا همکاری با شرکتهای بازاریابی اینترنتی. حتی میتوانید از اطلاعات قوی ترین رقبای خود استفاده کنید تا ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده میکنند. صرف نظر از اینکه چگونه آنها را دریافت میکنید، پس از دریافت آنها، میتوانید شروع به درج آنها در متن سایت خود کنید. در این زمان است که موضوع پر کردن کلمات کلیدی مطرح میشود.

پر کردن صفحه با کلمات کلیدی

چرا پر کردن کلمات کلیدی بد است؟

زمانی که مردم برای اولین بار استفاده از سئو را شروع کردند، موتورهای جستجو به اندازه کافی پیچیده نبودند که سایتهای معتبر را از سایتهایی که فقط ترافیک میخواستند تشخیص دهند. به همین دلیل است که مردم شروع به ارسال هرزنامه کلمات کلیدی در سراسر وب سایت خود کردند. در حالی که سیستم را فریب میدادند و باعث افزایش ترافیک آنها میشد. اما امروز این دیگر کار نمیکند. موتورهای جستجو می توانند تشخیص دهند که چه زمانی کلمات کلیدی هرزنامه توسط یک فرد در یک سایت ارسال میشود و بطور فعال آن سایتها را در نتایج جستجو جریمه میکنند. با پر کردن کلمات کلیدی وسوسه نشوید. این به وب سایت، ترافیک و تجارت شما آسیب میرساند. حال، بیایید خلاصه کنیم که چرا پر کردن کلمات کلیدی بد است.

پر کردن کلمات کلیدی کاربر پسند نیست

وقتی کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار میدهید، غیرانسانی به نظر میرسد. مردم محتوای شما را نمیخوانند زیرا خواندن آن دشوار است. اگر آنها نتوانند محتوای شما را بخوانند، در سایت شما باقی نمیمانند که باعث کاهش بیشتر رتبه شما میشود.

پر کردن کلمات کلیدی باعث جریمه میشود

خزنده های وب متوجه میشوند که شما در حال استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خاص هستید. این یک علامت قرمز است که منجر به جریمه میشود. جریمه های گوگل از کاهش رتبه یک صفحه در نتایج جستجو تا ممنوعیت کل سایت شما از فهرست گوگل متغیر است. اگر تجارت آنلاین زیادی انجام دهید، با اینکار ممکن است مشتریان زیادی را از دست دهید.

مقالات با پر کردن کلمات کلیدی قابل اشتراک گذاری نیستند

محتوای پر از کلیدواژه قابل اشتراک گذاری نیست، بنابراین اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ یا مقاله هستید، هیچکس تمایلی به اشتراک گذاری آن ندارد. در دنیایی که رسانه های اجتماعی میتوانند نقش بزرگی در جلب توجه کسب و کار شما ایفا کنند، ایجاد محتوایی که مردم دوست دارند ضروری است تا بتوانید برند خود را بسازید.

پر کردن کلمات کلیدی در سایت

چگونه از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنیم؟

اگر میخواهید از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کنید، فقط باید متنی را برای وب سایت خود بنویسید مانند نوشتن یک ایمیل. مستقیم باشید، از زبان مختصر استفاده کنید و سریع به اصل مطلب برسید. ممکن است از کلمه کلیدی 30 بار در یک صفحه استفاده نکنید، اما اشکالی ندارد. شما می خواهید مردم بتوانند به راحتی آنرا بخوانند. هم گوگل و هم بازدیدکنندگان سایت شما از این واقعیت که شما برای خوانندگان انسانی مینویسید، بر خلاف خزنده های موتورهای جستجو در گذشته، قدردانی میکنند. هنگامی که اینکار را انجام میدهید، آنها صفحه شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بسیار بیشتر از سایتی که صفحه اش را با کلمات کلیدی پر میکند، نشان میدهند.

منبع: webfx.com

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha