ایمیل:
info[at]unext.ir
تلفن:
09351883214
دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(3 رای)
فهرست مطالب

دیجیتال مارکتینگ تبلیغات و توزیع محتوا از طریق انواع کانال های دیجیتال است. بازاریابی دیجیتال شامل کانال های آنلاین مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشن ها، وب سایت ها و هر کانال دیجیتال جدیدی است که ممکن است با امکان تبلیغات ایجاد شود. همچنین شامل کانال های آفلاین است که شامل رسانه های دیجیتال نیز میشود. رشد رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال، بازاریابی دیجیتال را به قوی ترین شکل بازاریابی تبدیل کرده است. حتی کانال های سنتی نیز در حال تغییر هستند تا رسانه های دیجیتال بیشتری را در خود جای دهند و این بر اهمیت آن در استراتژی بازاریابی مدرن تاکید دارد.

10 مزیت دیجیتال مارکتینگ

  1. دسترسی و دیده شدن آنلاین جهانی
  2. هدف گذاری موثر
  3. افزایش نتایج با تاکتیک های بازاریابی آفلاین
  4. هزینه
  5. تنوع در استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  6. انواع محتوای چندگانه
  7. افزایش تعامل
  8. سرعت
  9. تجزیه و تحلیل و بهینه سازی
  10. آسان برای شروع

مزایای دیجیتال مارکتینگ

1. دسترسی و دیده شدن آنلاین جهانی

بازاریابی دیجیتال جهانی است و دسترسی شما به آن بسیار زیاد است. در مقایسه با بازاریابی سنتی که عمدتاً توسط جغرافیا محدود میشود، هماهنگی یک کمپین بازاریابی بین المللی میتواند سخت و کاری فشرده باشد. حتی یک کسب وکار محلی کوچک با فروشگاه آنلاین میتواند به مخاطبان بین المللی متناسب با گروه مشتریان هدف خود در سراسر جهان دست یابد. دسترسی آنلاین فرصت های رشد بسیاری را برای کسب و کارهای سنتی باز کرده است.

شرکت هایی که مایل به مقابله با بازاریابی دیجیتال هستند و میخواهند خود را با آن سرگرم کنند، میتوانند بر موانع محدودیت های رشد که توسط مدل های کسب وکار قدیمی آنها تعیین شده است، غلبه کنند. یک کسب و کار مدرن از مخاطبان جهانی به صورت آنلاین برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده میکند. بازاریابی دیجیتال دسترسی بین المللی را برای شرکت های کوچکتری که مایل به رشد آنلاین هستند دموکراتیک کرده است. فعال کردن استراتژی ها در طرح کسب و کارتان به شما کمک میکند راه های سودآورتری را کشف کنید. ترکیبی از دسترسی و دیدی که موتورهای جستجو و پلتفرم های رسانه های اجتماعی میتوانند حتی برای یک محصول یا خدمات خاص به دست آورند، فرصتی برای هر کسب و کاری است.

دید محلی

در حالیکه دسترسی جهانی یکی از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال است، بهبود دیده شدن شرکت های محلی که میتوانند به صورت آنلاین به آن دست پیدا کنند، مهم است، به خصوص اگر کسب وکار شما به مشتریان نزدیک متکی باشد. از آنجایی که مشتریان شما اغلب خرید خود را به صورت آنلاین از طریق جستجو در گوگل یا کشف خدمات در رسانه های اجتماعی آغاز میکنند پیدا شدن در این بستر برای هر شرکتی ضروری است. تبلیغات آنلاین محلی و سئوی محلی میتواند سودمند باشد و یک استراتژی کم هزینه برای شرکت های محلی است که تلاش میکنند مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند. در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات محلی، تبلیغات آنلاین محلی میتواند مقرون به صرفه تر از همتایان خود باشد. گاهی اوقات حتی میتوانید با کمتر از آنچه چاپ آگهی های آن برای شما لازم است به یک محله کامل برسید.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به یک وبسایت خوب با طراحی اختصاصی و منحصر به فرد دارید میتوانید کار خود را به ما بسپارید. همچنین تیم uNext در انجام پروژه سئو و بحث دیجیتال مارکتینگ سابقه طولانی دارد و میتواند در این راستا در کنارتان باشد.

2. هدف گذاری موثر

هر تاکتیک دیجیتال مارکتینگ از روش های هدف گذاری بسیار کارآمد به نفع خود استفاده میکند. حتی اگر ایده روشنی از مخاطبین هدف خود ندارید، با دیجیتال مارکتینگ میتوانید داده ها را استخراج کنید تا ببینید کدام مخاطبان بهترین بازخورد را برای شما داشته اند و کمپین خود را با آموخته ها بهینه کنید. محدودیت های هدفمندی روش های بازاریابی سنتی، هزینه های بازاریابی شما را به طور کلی افزایش میدهد، زیرا ممکن است در مقایسه با روش های بازاریابی دیجیتال، مخاطبان آنطور که باید تعریف نشده اند.

با دیجیتال مارکتینگ، شما همیشه در رأس مخاطبانی هستید که بهترین کار را انجام میدهند و زمانی که در حال ایجاد کمپین هایی برای هدف قرار دادن آنها هستید، میتوانید به بهترین مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

هدف گذاری از طریق کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پرداخت به ازای کلیک (PPC) و یا از طریق اطلاعات جمعیت شناختی در رسانه های اجتماعی، گزینه های زیادی برای هدف گذاری در اختیار شماست تا مطمئن شوید که هر کمپین به مخاطب مورد نظر میرسد. مزیت بازاریابی دیجیتال برای هدف گذاری، فرصتی برای توسعه مخاطبان بهتر و هدفمندتر برای کمپین های آینده است. با بهینه سازی مخاطبان، همیشه میتوانید بهترین مشتری را داشته باشید.

از آنجایی که کسب و کار کنترل کامل هدف گذاری را در دست دارد، میتواند کمپین های جذاب تری را برای بهبود نتایج بازاریابی ایجاد کند. مخاطب ایستا متعلق به گذشته است و مشتریان همیشه رفتارها و علایق جدیدی ایجاد میکنند. درک سریع تغییرات و اصلاح کمپین ها یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی است. توانایی درک سریع نیازهای مشتریان راهی برای اثبات آینده یک شرکت است. هدف گذاری در مقایسه با بازاریابی سنتی یک تفاوت اساسی است. هر کسی میتواند شروع به استفاده از گزینه های هدف گذاری پیچیده در پلتفرم های تبلیغات آنلاین کند. با داده یا بدون داده، میتوان ایده ای از مخاطبان هدف خود داشت.

فرض کنید میخواهید یک کمپین مبتنی بر فروش برای فروشگاه آنلاین خود با تبلیغات فیسبوک ایجاد کنید، اما داده های لازم را ندارید، بنابراین، به آنچه میتواند کارساز باشد، اطمینان دارید. برای مثال، با فیسبوک، میتوانید با آزمایش علایق گسترده تر مرتبط با کسب وکارتان و مقیاس بودجه های تبلیغاتی با درک عمیق تر از مخاطبان هدف خود شروع کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

3. بازاریابی دیجیتال نتایج تاکتیک های بازاریابی آفلاین را افزایش میدهد

استراتژی های بازاریابی آفلاین، از جمله تلویزیون، رادیو، بازاریابی تلفنی، بیلبوردها و موارد دیگر، همگی از استفاده از بازاریابی دیجیتال سود می برند. هنگامی که حضور آنلاین خود را بهینه کرده اید، میتواند نتایج آنها را افزایش دهد تا مخاطبان هدف شما بتوانند پس از اولین بار شنیدن درباره شما از یک منبع آفلاین، دوباره شما را به راحتی پیدا کنند.

به عنوان مثال، هنگامیکه در حال اجرای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی هستید، نام های تجاری، عبارات کلیدی و هشتگ ها که به راحتی به خاطر می آیند راهی برای یافتن دوباره شما به صورت آنلاین هستند. بهینه سازی سئوی خود با آن پارامترهای کمپین باعث میشود تا وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما به راحتی در زمان مناسب که مشتریان شما را جستجو می کنند، پیدا کنید.

میتوانید این اقدامات آفلاین-به-آنلاین را برای بهبود تبدیل خود در وب سایت های هدف و صفحات فرود دنبال کنید. از آنجایی که اکثر تبلیغات آفلاین بیشتر محلی هستند تا نیازهای محلی را برآورده کنند، استفاده از تبلیغات آنلاین محلی در کنار تبلیغات آفلاین محلی میتواند نتایج بیشتری از هر دو به همراه داشته باشد. اجرای تبلیغات محلی Google (Google ads) و تبلیغات فیس بوک برای هدف قرار دادن یک منطقه محلی هنگامی که با تبلیغات آفلاین ترکیب میشود، دسترسی بالقوه و آگاهی برند خود را در آن مکان به حداکثر می رسانید.

4. هزینه بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ نوعی بازاریابی مقرون به صرفه است. با استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغ کسب و کار خود، چه محلی، بین المللی، کوچک یا بزرگ، این استراتژی راه حلی مقرون به صرفه برای رشد کسب و کار شما ارائه میدهد. شما میتوانید با بهینه سازی هزینه های کمپین دیجیتالی خود با اندازه گیری هر نتیجه، آنها را کاهش دهید. حتی کوچکترین شرکت ها نیز می توانند از استراتژی های بسیار هدفمند برای شروع رشد کسب و کار خود برای رقابت با شرکت های بزرگتری استفاده کنند که کمپین های تبلیغاتی آنها میتواند بزرگتر از خود کسب و کارهای کوچک باشد.

نتایج دیجیتال مارکتینگ همان چیزی است که آن را مقرون به صرفه میکند. برخی از استراتژی ها حتی برای شروع رایگان هستند، مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا. هر شکلی از بازاریابی آنلاین برای هر کسب و کاری مناسب نیست. برخی از تاکتیک ها نسبت به بقیه تاکتیک ها هزینه بیشتری دارند، اما هر کسب و کاری میتواند راه حل های مناسبی را در بازاریابی دیجیتال پیدا کند.

به طور کلی، بازاریابی آنلاین بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه میدهد. به عنوان مثال، یک شرکت متوسط ​​میخواهد یک کمپین محلی برای تبلیغ مکان جدید خود ایجاد کند و رقیبش ظاهراً بازار محلی را با رسانه های سنتی غرق کرده است. کاری که آنها حتی با بودجه کم میتوانند انجام دهند این است که نزدیکترین و مرتبط ترین مشتریان را هدف قرار دهند تا به صورت محلی فعال باشند، اما به صورت دیجیتالی فروش را با هزینه کمتری نسبت به هزینه های رقیبشان افزایش دهند.

عناصر هزینه های بازاریابی دیجیتال

  • مدیریت و کار
  • هزینه تبلیغات آنلاین (از جمله پرداخت به ازای هر کلیک)
  • تولید محتوا
  • قیمت ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • هزینه صفحات landing و سایر خدمات فنی مرتبط با وب سایت
  • هزینه های نمایندگی در صورت برون سپاری

دیجیتال مارکتینگ

5. انواع استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

زیبایی دیجیتال مارکتینگ توانایی آن در توسعه سریع استراتژی های جدید متناسب با نیازهای کسب و کار خاص شما است. یک کسب و کار B2B که علاقه مند به کسب سرنخ بین المللی است، یک فروشگاه آنلاین B2C که لباس میفروشد یا یک کسب و کار محلی که تعمیرات سقف ارائه میدهد، همه نیازهای بسیار متفاوتی در مورد حضور دیجیتالی بهینه دارند.

این بدان معنا نیست که استراتژی های بازاریابی دیجیتال اغلب با یکدیگر همپوشانی ندارند. روش ها و تاکتیک هایی که دیگران استفاده میکنند میتواند نشانه ای از این باشد که چیزی خوب کار میکند. در حالیکه سایر شرکت ها میتوانند با بازاریابی محتوایی خود به روشی سودآورتر به راحتی گسترش پیدا کنند تا ترافیک بیشتری با سئو به دست آورند، سایرین میتوانند از کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر تبدیل استفاده کنند.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که به خوبی اجرا شده است که در طول زمان با تغییر نیازهای کسب و کار شکل میگیرد. یک کسب و کار جدید یا کوچک ممکن است هنوز در مرحله آزمایش خط تولید خود باشد و برای اثبات مفهومی قبل از مقیاس بندی نیاز به تبلیغات داشته باشد، یا بدون بودجه کافی، یک شرکت جدید نیاز به برنامه ریزی دقیق تری دارد تا بیشترین سود را از هر دلار خرج شده به دست آورد.

برای مثال، با دستیابی به تناسب محصول با بازار پس از مرحله آزمایش، متوجه می شوید که آماده عرضه محصولات خود به توده ها هستید. در این صورت، استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باید تغییر کند تا با نیازهای جدید شما مطابقت داشته باشد، زیرا مرحله آزمایش اولیه نمی تواند به شما کمک کند تا آنقدر خوب مقیاس کنید.

از آنجایی که مزیت دیجیتال مارکتینگ داده (data) است، بین هر مرحله ارائه میکند و از طریق تجزیه و تحلیل هر تاکتیک و نتایج آنها، میتوانید شروع به ایجاد رویکردهای منحصر به فرد برای هر مرحله از الزامات هدف کسب و کار خود کنید. بازاریابی رشد یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی است که ارزش توجه دارد، زیرا بسیاری از شرکت ها میتوانند از تلاش آن برای رشد سود ببرند.

استراتژی های رایج دیجیتال مارکتینگ

  • تولید محتوای مبتنی بر سئو (برای وب سایت شما)
  • بازاریابی ویدیویی با یوتیوب (تبلیغات ویدیویی یوتیوب)
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • جستجوی محلی
  • بازاریابی موتورهای جستجو (از جمله گوگل، بینگ)
  • تبلیغات پولی اجتماعی (از جمله فیس بوک، لینکدین)
  • بازاریابی مجدد
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بهینه سازی تبدیل با تجزیه و تحلیل

6. تنوع در محتوا جهت برندسازی

یکی از مزایای مهم بازاریابی دیجیتال، توانایی استفاده از انواع محتوای مختلف برای بیان برند خود به صورت آنلاین است. برای بسیاری از پلتفرم ها، میتوانید از طیف گسترده ای از انواع محتوا جهت تازه نگه داشتن نام تجاری خود برای ایجاد کمپین های آنلاین مؤثر برای دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. تولید یک کمپین آنلاین بین پلتفرمی با استفاده از مرتبطترین قالب های محتوایی که با برند شما مطابقت دارد، تاکتیک قدرتمند بازاریابی دیجیتال است.

در مقایسه با بازاریابی سنتی، در بازاریابی آنلاین، میتوانید راحت تر محتوا را به گونه ای که هر تعداد پلتفرم میخواهید در استراتژی کلی خود بازتولید کنید و محدودیت ها به مراتب بار کمتری دارند. با بازاریابی دیجیتال، استراتژی توزیع محتوای شماحیاتی است: «کجا منتشر شود، برای چه کسی منتشر شود، چه چیزی پست شود، و اهداف اساسی محتوا چه باشد.» بازاریابی آنلاین اجازه میدهد تا محتوای کامل ایجاد کنید تا تعامل در مشتریان شما افزایش یابد. هرچه برند شما به صورت آنلاین تعامل بیشتری دریافت کند، نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

به عنوان مثال، شما در حال تولید سرنخ های B2B برای رشد کسب و کار خود هستید، روش اصلی شما شامل تبلیغات پولی در جستجوی Google و LinkedIn است. متوجه شده اید که کمپین های شما با بهترین عملکرد شباهت هایی بین آنها دارند و میخواهید بهترین کمپین را برای کاهش هزینه های سرب گسترش دهید. میتوانید مطالعه کنید که بهترین کمپین چه نوع محتوایی دارد و سعی کنید آن را در کانال های دیگر نیز بازتولید کنید.

شما چند موضوع را پیدا کرده اید که مخاطب هدف شما دوست دارد. اکنون میتوانید از همان موضوعات برای ایجاد یک وبلاگ پیرامون آن موضوعات استفاده کنید تا از طریق بهینه سازی موتور جستجو، ترافیک کسب کنید، از موضوعات در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید یا حتی ویدیوهای جذابی را برای اشتراک گذاری در یوتیوب ایجاد کنید. بخش مهم این است که محتواهای مختلف را جدا کنید و بدانید در کجا منتشر کنید تا نیازهای مخاطبان هدف شما برآورده شود.

7. افزایش تعامل

به طور پیش فرض دیجیتال مارکتینگ یک رسانه بسیار جذاب است، خواه کاربران محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، با یک مقاله طولانی درگیر شوند یا پس از کلیک بر روی تبلیغات پولی به وبسایت شما بیایند. از آنجایی که هر اقدام بازدیدکنندگان و مشتریان در بازاریابی دیجیتال قابل اندازه گیری است، شما را قادر می سازد تا شکل های جذاب تری از تبلیغات را برای افزایش فروش و آگاهی از برند ایجاد کنید. هر چه تعامل بیشتر باشد، فرصت استفاده از قدرت بیشتر میشود.

اگر کسب و کار شما تا حد ممکن پوشش آنلاین داشته باشد و تعاملات با کسب و کار شما جذاب باشد، یک نام تجاری به صورت آنلاین ایجاد میشود. برندهایی که به طور موثر از فرمت های جذاب در استراتژی های آنلاین خود استفاده میکنند، زمان آسان تری برای تبدیل ترافیک به مشتریان وفادار دارند. تنها از طریق تبلیغات آنلاین، هدف گذاری مجدد تبلیغات امکان پذیر است. استفاده از کمپین های هدف گیری مجدد برای به حداکثر رساندن تعامل در کمپین های تبلیغاتی یک استراتژی قدرتمند برای به دست آوردن بیشتر از فعالیت های آنلاین است.

مزایای بازاریابی آنلاین

8. سرعت

شرکت هایی که از بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند میتوانند به سرعت به تعداد بازدیدکنندگانی که بودجه آنها اجازه میدهد دسترسی پیدا کنند. هنگامی که از استراتژی هایی استفاده میکنید که شامل روش های تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات گوگل یا تبلیغات لینکدین هستند، میتوانید خیلی سریع به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

مزیت سرعت این است که میتوانید ایده های بازاریابی جدید را به سرعت آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آنها در موقعیت شما بهتر عمل میکنند. سرعت باعث میشود تاکتیک های سودآور در حال ظهور در تجارت شما ظاهر شوند. نیازی نیست برای مدت طولانی منتظر بمانید، فقط برای اینکه ببینید یک کمپین بازاریابی آنطور که در نظر گرفته شده است کار نمیکند یا خیر.

روش های ارگانیک مانند سئو، تولید محتوا و رسانه های اجتماعی ارگانیک ممکن است در مورد سرعت عملی نباشند. با این حال، آنها مزایای دیگری مانند دید طولانی مدت با هزینه کمتر ارائه میدهند. ترکیبی از سرعت تبلیغات آنلاین و استفاده از نتایج آن در استراتژی های ارگانیک شما هزینه تبلیغات را در کل کاهش میدهد.

به عنوان مثال، شما یک کمپین موفق و سودآور با تبلیغات گوگل ایجاد کرده اید. اکنون میتوانید از داده ها برای بهبود سئو و بازاریابی محتوا استفاده کنید. اگر هدف کمپین خود را برای حداکثر دیده شدن در کوتاه ترین زمان دارید، مثلاً برای فصل تعطیلات، بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را میدهد که تا آنجایی که میتوانید در بودجه خود به مشتریان دسترسی پیدا کنید. ایجاد محتوای مناسب برای مخاطبان ممکن است زمان بر باشد، اما برای تبلیغات گوگل مبتنی بر جستجو، زمان لازم برای ایجاد تبلیغات سریع است.

9. تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال: اندازه گیری و بهینه سازی

تجزیه و تحلیل وب یک مزیت اساسی بازاریابی دیجیتال است. استفاده از تجزیه و تحلیل وب امکان اندازه گیری نتیجه کمپین های بازاریابی دیجیتال را در زمان واقعی فراهم میکند. در بازاریابی آنلاین، همه چیز مانند اقدامات و استراتژی ها را میتوان اندازه گیری کرد. اندازه گیری همه چیز، بهینه سازی برنامه ها را دقیق تر میکند و هر گونه اشتباه احتمالی را میتوان زودتر برطرف کرد.

استفاده از تجزیه و تحلیل در کمپین های بازاریابی به شما این امکان را میدهد که کنترل کامل قیف های فروش خود را داشته باشید و توانایی تعیین دقیق هر منبع ترافیک و نحوه عملکرد آنها را داشته باشید. چه با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics در وب سایت خود یا اندازه گیری نتایج کمپین تبلیغاتی مستقیماً از پلت فرم تبلیغاتی، نتایج عمدتاً به همان روش اندازه گیری میشوند.

به عنوان مثال، درک اینکه چگونه مخاطبان هدف مختلف به ارتباطات بازاریابی شما واکنش نشان میدهند، عامل تعیین کننده یک کمپین آنلاین موفق خواهد بود. جریان داده هایی که تجزیه و تحلیل وب به شما امکان میدهد استراتژی های خود را در زمان واقعی تغییر دهید.

آیا کمپین شما به روشی که فکر میکردید عمل نکرده؟ نگاه کردن به داده ها به شما میگوید که در کجا ممکن است مشکلی پیش آمده باشد. فرض کنید در حال ساخت یک کمپین بازاریابی آنلاین هستید که از پلتفرم های مختلفی برای توزیع تبلیغات خود استفاده میکند و با توزیع مساوی بودجه ها بر اساس اولویت های اولیه شروع میکنید.

همانطور که کمپین شروع میشود و داده ها وارد میشوند، به زودی متوجه خواهید شد که برخی از پلتفرم ها از بقیه بهتر عمل میکنند. دو گزینه پیش می آید: یا بودجه را به نفع کمپین هایی که بهترین عملکرد را دارند تغییر دهید یا کمپین هایی که بدترین عملکرد را دارند لغو کنید.

نمودار بازاریابی آنلاین

بازاریابی هدف محور

بازاریابی دیجیتال یک بازاریابی هدف محور است، جایی که اهداف تجاری با دقت انجام شده باید تصمیمات بازاریابی آنلاین و استراتژی های انتخاب شده را هدایت کنند. هر کمپین بازاریابی آنلاین به یک هدف و مجموعه ای از اهداف فرعی برای دستیابی و اجازه دادن به نتایج معیار نیاز دارد. مجموعه ای از KPI های مرتبط به شما کمک میکند تصمیم بگیرید که آیا اهداف خود را تکمیل کرده اید یا خیر.

یک هدف در بازاریابی دیجیتال نباید فقط به عنوان فروش، کلیک یا سرنخ ساده باشد، اما داشتن اهداف پیچیده تر میتواند به صاحب کسب و کار درک عمیق تری از وضعیت فعلی خود در بازار و چگونگی بهبود موقعیت خود در مقابل رقبا ارائه دهد.

در پایان، اهداف انتخاب شده هر چه که باشند، ابزارهای تجزیه و تحلیل وب مناسب برای پیگیری پیشرفت ضروری هستند. به عنوان مثال، تنظیم اهداف مناسب در گوگل آنالیتیکس میتواند بینشی برای اهداف اصلی و فرعی آنها ارائه دهد.

یکی از بخش های اساسی بازاریابی هدف محور، فرصتی برای یادگیری، تنظیم و ادامه آزمایش برای بهبود نتایج است. همچنین لازم است به خاطر داشته باشید که اهداف از قبل تعیین شده ممکن است اشتباه باشند و زمانی که مشخص شد که اهداف انتخاب شده نیازهای کسب و کار را فراهم نمیکنند، به روز رسانی اهداف بسیار مهم است.

10. آسان برای شروع

در بازاریابی دیجیتال، اگر بخواهید تک تک ایده ها و استراتژی ها را به کار ببرید، مهارت های فردی زیادی لازم است. مهمتر از آن، بهتر است هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت خود، توانایی ها و سایر منابع خود را برنامه ریزی کنید.

یک فروشگاه آنلاین میتواند با انجام تبلیغات آنلاین در مقیاس کوچک با گوگل و فیسبوک شروع کند. نکته کلیدی این است که روی چیزی تمرکز کنید که نتایج مورد نظر را ایجاد میکند. اگر روی فروش متمرکز هستید، روی کمپین های تبدیل مبتنی بر فروش تمرکز کنید. اگر در حال به حداکثر رساندن آگاهی از برند هستید، پس به حداکثر رساندن دید بهتر خواهد بود.

پیچیدگی بازاریابی دیجیتال ناشی از افزایش بودجه، ماهیت اهداف کمپین ها و مقیاس مورد نظر است. اگر هدف ایجاد یک کمپین سودآور باشد، بودجه بالاتر به کار و تخصص بیشتری نیاز دارد. هر شرکتی که بخواهد در آینده خود را اثبات کند، باید اصول بازاریابی دیجیتال را چه با یک کارمند یا صاحبان مشاغل تا حدودی درک کند. همانطور که استراتژی ها و بودجه ها پیچیده و چند وجهی میشوند، نیاز به ایجاد یک تیم بازاریابی دیجیتال یا استخدام یک آژانس افزایش می یابد.

دلسرد شدن از نتایج بد، میتواند مانع علاقه شما به بازاریابی دیجیتال شود. با این حال، درک این نکته ضروری است که هر شرکتی، صرف نظر از صنعت، خدمات یا مخاطبان هدف، میتواند به صورت آنلاین رشد بیشتری داشته باشد. مهمترین موضوع یافتن افراد مناسب برای اجرای استراتژی مناسب و جداسازی بهترین و مرتبط ترین اهداف برای کسب و کارتان است.

نتیجه

امروزه بازاریابی دیجیتال برای ایجاد یک کسب و کار مدرن موفق ضروری است. بسیاری از مزایای بازاریابی دیجیتال میتواند کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن چه در فروش یا آگاهی از برند بهبود بخشد. کانال های دیجیتال به رشد مخاطبان خود ادامه میدهند و آگاهی از اینکه کجا میتوانید کسب و کار خود را به طور موثر تبلیغ کنید، سؤالاتی است که باید به آنها پاسخ دهید. با درک آنچه در فضای تحول دیجیتال و آنلاین پیش می آید، شرکت هایی که از رشد مخاطبان آنلاین استفاده میکنند، مایل ها از رقبای خود جلوتر خواهند بود. دموکراتیک کردن بازاریابی از طریق کانال های آنلاین، فرصت را برای بسیاری از کسب و کارها برای رقابت در جایی که در گذشته سخت تر و گران تر بود، گسترش داده است.

در کسب و کارهای امروزی، چه کوچک و چه بزرگ، در زمین بازی برابرتری با هم رقابت میکنند. در مقابل، دیگران با بودجه های قابل توجهی فرصت های بیشتری دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها فقط با بودجه بیشتر در رقابت پیروز شده اند. به این بستگی دارد که یک استراتژی در هر موقعیت منحصر به فردی چقدر خوب اجرا میشود. بازاریابی دیجیتال امکان رشد را فراهم میکند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی:
با uNext در ارتباط باشید...
افزودن نظر:
captcha